User Käyttäjä Salasana  

maanantai 3.3.2025 / 00:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > hyvä ja mielellään halpa (alle 40e) adsl wlan reitin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä ja mielellään halpa (alle 40e) adsl wlan reitin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lateksi1
Member

6 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ihan perus adsl-wlan reitin jonka verkossa voisi kannettavalla olla netissä. Verkkokaupassa oli täs vähän aika sitten 19.90e , mut ei taida olla enää.

amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
Ddarud
Member

3 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääkö sen olla myös ADSL-modeemi kun tuota ADSL -sanaa viljelet? Tokkopa saa hyvää alta 50 e...

Nokia N8
HP Pavilion DV7-2080
Canon EOS 450D
Ddarud
Member

3 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääkö sen olla myös ADSL-modeemi kun tuota ADSL -sanaa viljelet? Tokkopa saa hyvää alta 50 e...

Edit: Netti sekos tuli klooni.

Nokia N8
HP Pavilion DV7-2080
Canon EOS 450D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 20:04

lateksi1
Member

6 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos puhun adsl-reitittimestä, niin eikös se tarkoita, että adsl-modeemi on kyseessä.

amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
afterdoon
Junior Member
_
8. joulukuuta 2008 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
A-link 24, wlanilla verkkokaupasta hinta on lähellä.
Newbie
_
9. joulukuuta 2008 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kuullu huonoa tosta A-Linkistä.

Itse ostin juuri samaan tarkoitukseen Telewell EA510 ja hyvin on pelittänyt sekä langattomana että langalla yhtä aikaa.

Mun mielestä tässä kannattaa maksaa laadusta, jos netti on sulle tärkeä =)

Keskimääräistä parempi PC.
Junior Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole varma mutta jos haluaa hyvän ja halvan niin ehkä silloin pitää ostaa kaksi.
afterdoon
Junior Member
_
12. joulukuuta 2008 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Oon kuullu huonoa tosta A-Linkistä.

Kuuleminen ja kokeminen ovat eri asioita. Mulla on ollut A-link RR44 monia vuosia ja pelittänyt hyvin. Nyt otin kun sain lahjakortilla tämän uuden RR24(olisiko ollut i+?) wlanilla. Vielä ei ole pahaa sanottavaa. Itse olen taas kuullut huonoa Zycxelistä;) Kuumenee.
Mainos
_
__

_
gmls
Newbie
_
13. joulukuuta 2008 @ 04:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietoasema myy 29.90e D-link DI524 wlan tukiasemaa jossa 4 porttinen kytkin.. muualla sama boxi ollut 40-50e
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > hyvä ja mielellään halpa (alle 40e) adsl wlan reitin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy