User Käyttäjä Salasana  

torstai 24.7.2025 / 00:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > pinnaclen studio 10
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pinnaclen Studio 10
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Upelo
Newbie
_
2. joulukuuta 2008 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen todellinen vasta-alkaja dvd:n teon kanssa ja urakka on muutoin onnistuneesti melkein päätöksessä, mutta mutta.. Olen aloittanut videoni ns. valmiilla taustakuvalla, johon olen kirjoittanut esityksentiedot. Samaa taustaa olen käyttänyt myös keskellä videota ikäänkuin siirtymänä ja inforuutuna. Nyt tuo kurja ohjelma lätkäyttää aina tekstin päälle Pinnacle-logon ja enkä osaa sitä poistaa.. Ajattelin, että ehkä se häipyy viimeistellessäni levyn ja sen tein, mutta mitä kummaa, joka välissä ihku ihanan sydäntaustan ja -tekstin päällä on suurilla kirjaimilla Pinnacle. Saanko jostakin pois tuon logon?
Senior Member
_
2. joulukuuta 2008 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos sulla joku kokeiluversio? Jos näin, niin ainoa vaihtoehto lienee täysversion hankinta.
Upelo
Newbie
_
2. joulukuuta 2008 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä tämän ihan oikea versio pitäisi olla.
fluidhead
Newbie
_
2. joulukuuta 2008 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Pinnaclesi 10 vai 10 Plus? Plussassa on paljon hyödyllisiä ominaisuuksia, jotka pelkästä kympistä puuttuvat. Yrititkö saada tekstit rullaamaan? Se ei onnistu kuin Plussaversiolla. Yleensä Pinnaclessa tulee se logo päälle, kun kyseessä on efekti, joka vaatii maksullisen aktivoinnin netissä. Silloin pitäisi ilmestyä näkyviin sellainen arkun kuva ja teksti "Activate effect pack".
Mainos
_
__

_
Upelo
Newbie
_
2. joulukuuta 2008 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei ja kiitokset sulle! Aukaisit silmäni.. Plus-versiohan se on ja niin se kone on käskenyt tekemäänkin, en vain tajunnut, että se voisi vaikuttaa tuohon logojuttuun. On vain aina painanut sen kohdan yli, missä pitäisi nettiin mennä. Suuret kiitokset!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > pinnaclen studio 10

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy