MITEN PURETAAN SALASANA???
|
|
jaakko532
Suspended due to non-functional email address
|
2. joulukuuta 2008 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
eli on sillanen ongelma, että en pääse omalle koneelle ku tietokone asetti ite salasanan XD. nii miten purkaa sen??
(minun kone)-.- TARTTISIN APUA...
|
Member
5 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
tubbana
Suspended due to non-functional email address
|
10. helmikuuta 2009 @ 22:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaakko532:
(minun kone).
mistä "löysit"?
If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
|
Senior Member
|
11. helmikuuta 2009 @ 09:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaakko532: eli on sillanen ongelma, että en pääse omalle koneelle ku tietokone asetti ite salasanan XD. nii miten purkaa sen??
(minun kone)-.- TARTTISIN APUA...
siis tämän on pakko olla joku vitsi. Vaikken omista Macia niin tiedän silti että yksikään tietokone ei tee itse salasanoja jotka estäisi koneen käytön. Vie "koneesi" löytötavaratoimistoon niin oikea omistaja saa avata sen. Tai tarkista koneen pohja, siellä saattaa olla yhteystiedot.
Edit: typo.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2009 @ 09:14
|
Make100
Member
5 tuotearviota
|
11. helmikuuta 2009 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Veikkaan että avaaja on ottanut yhden liikaa ja laittanut passun itse, mitä ei sitten muista millään enää seuraavana aamuna, sellaisiakin tilanteita on nähty.
Amd Phenom II X4 955BE @ 3,7GHz+Noctua NH-U12P | Asus M4A78T-E | G.Skill 2x2Gb DDR3 1600Mhz | ATI Radeon 5850 | Samsung Spinpoint F1 1TB | Corsair HX-620W | Terratec Aureon 7.1 | Antec 300
|
Newbie
|
11. maaliskuuta 2009 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse asiassa minulle kävi äsken samoin. buuttasin päivitysten jälkeen koneen ja kappas pyysi salasanaa vaikka en ole sellaista laittanut...
Aamulla kone aukssi viellä ihan normaalisti eli ei kysellyt turhia.
Tämä kylläkin tapahtui wintoosalla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2009 @ 15:55
|
Senior Member
|
12. maaliskuuta 2009 @ 21:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Mac konetta on tullut niin vähän käytettyä että kovin varmasti en sen kohdalla väitä että se ei voi asettaa salasanaa itsenäisesti ilman käyttäjän toimia. Windowsista on sitten kyllä jo selvästi enemmän kokemusta eikä missään yhteydessä ole tullut vastaan tilannetta jossa windows olisi asettanut salasanan ilman käyttäjän toimia.
--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
|
Member
|
12. maaliskuuta 2009 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä miten hyvin Linukan ja Macin komennot mennöö yksiin. Linukassa saa kadonneen salasanan vaihdettua "vikasietotilassa" komennolla
passwd
Mielestäni se on ihan normaali nyky UNIX komento jonka pittäs toimia..
|
maukku92
Junior Member
3 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2009 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Buuttaa kone sen mukana tulleilta asennuslevyiltä ja asentajan valikosta "Salasanan Palautus" tms.
Apple Macbook 2Ghz, 2GT "Mid-2007"
E7200@2,8ghz/MSI P35-NEO FI/2Gt ram/Club3D HD4850/Sonata III
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. maaliskuuta 2009 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä kone voi laittaa salasana kyselyn,esim windows kun muutat verkko asetuksien lisäasetuksista ,en nyt tähän hätään muista mitä,mut se on monella tullu kun on ollu netti poikki niin ne on meny säätelee sinne niin sit onkin kone kyselly salasanaa,mutta ikinään kone ei laita sinne mitään salasanaa itestään,jos et ole asettanu salasanaa ja se kysyy niin jätä se rivi tyhjäksi eli älä kirjota siihen salasanan paikalle mitään,sillon pääset sinne sisään,jos et pääse niin sillon olet itse asettanu sen salsanan tai se kone ei ole sun omasi :)
|
Newbie
|
22. maaliskuuta 2009 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei ollu laitettuna missään mitään salasanaa, mutta kyllä se vaan kovasti sitä välillä kyseli, mutta kun buuttas uudestaan niin ei enää kysysynyt.
Winukan uudelleen asennus korjasi asian, joten luulenpa että edellisellä asennus kerralla olin evottanu jotain...
|
Mainos
|
  |
|
suurimies
Member
|
23. maaliskuuta 2009 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tubbana: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaakko532:
(minun kone).
mistä "löysit"?
Pakko ihailla kuinka kypsää ja rakentavaa keskustelua täällä on..
Itellä ei oo macciä mutta tuttu unohti oman saliksen ja ongelma ratkesi sillä että syöttää vaan jatkuvalla syötöllä väärää sinne niin kone luovuttaa jonku ajan päästä ja antaa sun pistää uuden saliksen :D .. (aika tyhmää sinänsä)
PSP 2g+4g memorystick pandoras battery tool 3.90 m33 + kernel add on
FÖÖNI:nokian N91 musiikki puhelin
|