User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 16:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > acer 7720 + ongelmia äänien kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer 7720 + ongelmia äänien kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mauski
Suspended due to non-functional email address
_
3. joulukuuta 2008 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmoinen ongelma, että äänet pätkii.
Joskus saattaa toimia hetken ihan ok, mutta sitten yhdenäkin alkaa nykimään ja pätkimään.
Olen kokeillut musiikintoistoa eri ohjelmilla (Winamp, Mediaplayer, VLC player) muttei eroa havaittavissa.
Ajurit olen poistanut ja asentanut uudelleen. (Realtek)
Äänikortissa analoginen ja digitaalinen ulostulo ja mikrofoniliitäntä.
Käyttöjärjestelmä Windows Xp

Osaisiko joku kertoa mitä voisi seuraavaksi kokeilla?

Alkaa vaan hitusen nakertamaan moinen :(
mauski
Suspended due to non-functional email address
_
20. tammikuuta 2009 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nostetaanta tätä hiukan ylemmäksi josko joku osaisi neuvoa.
Soittelin koneen puitteissa Acerin tuotetukeen.
Olisin ollut laittamassa konetta huoltoon, mutta he eivät sitä mielellään ottaneet, koska olin vaihtanut koneeseen toisen käyttöjärjestelmän. Koneen mukanahan tuli Vista ja itse siihen noin kuukausi pari kuukautta sitten vaihdoin Win Xp Pron. Koneessa on HD audio.
Äänien kanssa semmoinen ongelma, että ne pätkii ja nykii.
Acerin tuotetuen mukaan vika olisi ajureissa, heidän sivuiltaan ei saa ajureita Win Xp:lle eikä kukaan ole testannut Xp:n sopivuutta Intelin piirisarjaa

Huollossa asentaisivat Vistan takaisin, jos äänissä ei vikaa minä maksan työstä ja vaivasta joka heille siitä on tullut..
No, se siitä

Mutta onkohan tässä mitään muuta tehtävissä kuin odottaa ja toivoa että ne joskus toimisivat vaiko vaihto Vistaan takaisin..
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > acer 7720 + ongelmia äänien kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy