User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 02:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire one.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer aspire one.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
wepezi
Junior Member
_
5. joulukuuta 2008 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellasta kysysin että pyöriskö mitkä pelit Acer Aspire One (Atom N270, 1 Gt, 8,9", WinXP Home) tolla? Pyöriskö vaikka Counter-Strike 1.6 ja Frets on Fire? Tarviis apua kun ite en tiedä ja nyt ois kiva jos jouluks sais katottuu jonkun halvan läppärin. Kiitos vastauksistanne.
rullamuna
Suspended due to non-functional email address
_
5. joulukuuta 2008 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole järkeä ostaa halpaa tietokonetta jonka pitäisi pyörittää pelejä, kun ne ei kuitenkaan pyöritä niitä.Kyllä se varmaan pyörittää mutta huonosti.
Member

11 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelit eivät pyöri (angst) tuo tieto on täyttä p**kaa
pyörii pelit mitkä sillä asus 900/901 (iisipiicii listaa pyörivistä peleistä ja mitä itse olen tällä kokeillut.
listaa peleistä tuolla http://wiki.eeeuser.com/list:games
ja itse olen kokeillut
Maplestoryjä++++
Doom 1, 2,3ja ultimate+++.
assaultcube toimii hyvin vaan touchpadilla huono ampua-+
kaikkia crash bandicoot pelejä psx/ps2 emulaattorilla (psxeven ja ps2emu)+
crazytaxi 1 + toimii mutta kolmoseen ei resulaatiota.
Need For speed porsche 2000´+ hyvin mutta äänimaailma sekaisin
worms world party++++
wormux+++
lemming ball z+++
liero xtreme +++
worms 3d - +
buzz lightier vai mikä se oli +++
shout park++++
mario 64 paper mario 1 ja 2 + mario kart+
GEX 3+
powerpuff girl 64+
ja star wars jedi power battles+
nhl 04 05 06 07 ja 08
worms 4 mayhem++
Sims 2
return castle of wolfenstein (luulen et CS 1.6 pyörii)
ja frets on fire 100%
wepezi
Junior Member
_
6. joulukuuta 2008 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tosi paljo vastauksestanne ! tosta oli tosi paljon apua :)
wepezi
Junior Member
_
6. joulukuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis noi pelit mitkä pyörii asus Eee PC 4Gllä pyörii myös varmasti Acer aspire onella ?
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan varmasti jopa paremmin kuin eee pc
(itsellä 2.5gb ram muisti)
wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei,hyvä juttu :)
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilen gta 4 muutaman päivän päästä kuin tulee postista.=D
wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvä. :) Jos pystyt vaan testaamaan cs 1.6 niin siitä ois tosi paljo apua mutta jos et pysty nii ei tarttee. Tuolta http://www.kivitie.com/download.php?view.2 Saa ladattuu cs 1.6 non-steam version ilmaiseksi.
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virus alert!
wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tosta mun tietääkseni tuu viirusta? Mulle ei ainakaan oo tullu =O
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulle tuli (toinen läppäri ei nyt toimi)
mut asennan xp uudestaan biosin kautta elkää vaan ladatko tota...
wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voihan vittu ! Mitenköhän se tolleen ;s ei mulle oo tullu mitään, ja anteeks hirveesti tosta. toivottavasti saat konees kuntoon.
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiedostot vain poistui (onneksi en lataillut mitään)
ja pelit pyori tasku kovolta joten ei ongelmaa
scandinappaimisto havisi.. =(
mut eipa toi haittaa =)
mut tohon frets on fire tarviit erillisen nappaimiston.
ja peleja mita pelailen on mun kaverin veljen kayttajalla video
http://www.youtube.com/watch?v=J_B80BaduzI
http://www.youtube.com/watch?v=ZrQQvyn2rAw
http://www.youtube.com/watch?v=tdwuoL0Sl9I
http://www.youtube.com/watch?v=DmDQLaVbRZk

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2008 @ 07:20

wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä ettei mitään vakavampaa käynyt. En tienny yhtään että tosta tulis mitään virusta.
wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tuo linkki oli viallinen. :( Ilmotti vaan tälleen The URL contained a malformed video ID.
wepezi
Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 23:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja paljonkas muuten makso sun kannettava sillon kun ostit ? (=
Member

11 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se likki lyotiin kiinni kuin ilmoitin etta siinaq on virus =)
tama on niita soneran kuukausimaksu vehkeita.....
mutta saahan taman jo 350? alennuksesta..
150-b malli on kuulemma huonompi kuin 150-a!
ja minkakohan kokoset sormet sulla on ettei tule samanlaista kirjotusta kun mulla =D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2008 @ 07:59

wepezi
Junior Member
_
8. joulukuuta 2008 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onneks on tälläset tikku sormet =D. Mitäs noissa a ja bssä on eroo ? =O
Member

11 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli 150-a:ssa on vain 120gb kovo tilaa
ja 150-b:ssa on 160gb kovoo mutta tässä mallissa joissain xp:n ohjelmissa on bugi(bugeja).
ja sandit ei joskus toimi 150-b:ssä
wepezi
Junior Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okk =P Kiitos kaikista vastauksistasi :)
wepezi
Junior Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paitsi yks juttu vielä :D Mikä toi ps2 emulaattori on ? :D
wepezi
Junior Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paitsi yks juttu vielä ois :D... Mikä toi ps2 emulator on ? :D
Member

11 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2008 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä voi pelata ps2 pelejä!!
Mainos
_
__

_
wepezi
Junior Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aijaaaa =o

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire one.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy