Aattelinpa ladata windowsin uudestaan, muttei pakettikoneen mukana tulle Media Center Editionin levyjä. Löytyy pelkästään vanhoja pron levyjä ja niitä aattelin käyttää.
Eli saisiko tuota Media centeriä mitenkään säilytettyä, tai asennettua uudestaan?
Katoppa kummiskin eka ettei vaan olisi konetta käynnistettäessä, kun bios ruutu vilahtaa, niin sen alareunassa semmoista system recovery kohtaa, jonka jälessä on jokin näppäin, jolla siihen pääsee. Joskus tämä 'palautuslevy' on koneen kiintolevyllä.
Niin noista pitää siinä yhdessä kohtaa valita. Tuo Recovery console on vasta vähän aikaa sitten ilmestynyt tuohon. Ajettuani jonkun ohjelman jonka Hujo vähän aikaa sitten määräsi.
Eli tuoko se olisi?
E:Sori muuten et tunkeuduin toisten keskusteluihin, mut itel on täysin sama aatos.
Oletan,kun avaat oman tietokoneen niin siellä näkyy kaksi levyasemaa,toinen näistä on varmaan recovery asema,sen koko on minulla 8gt.Tietokonemerkistä riippuen,käynnistä-valikossa on varmaan tietokoneen valmistajan kansio,minulla hp ja työkalut.kirjoitapas hakuun palautuslevy,uudelleenasennus levykkeen luoja tms.,auttaisi paljon,jos kertoisit,minkä merkkinen koneesi on.Kyllä sinulla on varmaan tuo ohjelma,millä luot itse ne asennuslevyt.