User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 01:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > samsung f480+bluesoleil bluetooth-ohjelma = ei yhteyttä nettiin!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung f480+Bluesoleil bluetooth-ohjelma = ei yhteyttä nettiin!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2008 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on siis Samsungin f480 kännykkä, jossa on 1 megan elisan laajakaista. Miniläppäriini, jossa on xp (SP3), olen hankkinut bluetooth-adapterin, ja mukana tuli Bluesoleil-softa.

Bluesoleil löytää kännykkäni oikein, ja se näkyy ohjelman ikkunassa oikein. Kännykän bluetoothista olen tietysti sallinut yhteydenotot siihen muista laitteista. Kun yritän yhdistää kännykän modeemiin, tulee tällainen ilmoitus:

Disconnected!
Error 619. A connection to the remote computes could not be established, so the port used for this connection was closed.
Olen säätänyt asetukset tämän ohjeen mukaan, silti ei apua:
http://www.smig.net/xpprop.htm

Parin viikon päästä olen lähdössä reisuun lappiin, joten olisi mukava jos netti toimisi miniläppärillä kännykän kautta...nyt en vaan ymmärrä mikä avuksi? Olen myös kokeillut Samsung pc studio 3:n kautta saada yhteyttä nettiin, mutta se ei onnistu kuin usb-piuhan kautta kännykässä, bluetooth-yhteys ei vaan toimi!?!

Jossain päin nettiä oli annettu ohjeeksi käyttää Xp:n omaa bluetooth-ohjelmaa, sellaista en silti löydä laitehallinnankaan kautta...
Onkohan muuta ohjelmaa olemassa bluetoothin ja modeemin keskusteluapuun?
Joten keinot alkaa olla vähissä, usb-nettiyhteyttä koneen ja kännykän välillä en haluaisi käyttää vaan bluetoothia ehdottomasti=)!
Oheinen kuva on virheilmoituksesta, otin sen kännykällä ja lähetin bluetoothin kautta koneeseen, eli kaikki muu paitsi modeemiyhteys toimii kännykän ja koneen välillä.

i7 2600k@4,8ghz/ Noctua NH-D14/ Asrock Extreme4/GTX560 ti 448core / Vertex 3 120GB+ 1,25T HDD/ AX750/ HAF932/ SL3260W/
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > samsung f480+bluesoleil bluetooth-ohjelma = ei yhteyttä nettiin!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy