Yritin puhdistaa tämän F-securella kun se ilmoitti troijasta, mutta troija oli vaihtanut nimensä. Milläs tätä kannattaa puhdistella? Ja jos hjt lokia tarvii, niin voitko samalla laittaa ohjeet kun en sen käyttöä muista enää yhtään.
Välillä käy minullekkin, ettei suostu puhdistamaan. Itse olen sitten sen jälkeen käskenyt poistamaan koko roskan, vielä ei ole esim. Windows kaatunut ;-)
Kokeiles silleen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Migho: Nyt skannasin koneen F-securella ja viruksen nimi oli Trojan-Dropper.Win32.Agent.aayv
Edit: Yritin Puhdistaa mutta ei onnistunut.
Moro!
Vain viirukset voi puhdistaa, muut haittaohjelmat, esim. troijalaiset
poistetaan tai uudelleen nimetään(siis tiedosto).
Kun tarkistuksen on tehnyt ja valitsee valitse tiedostokohtaisesti vaihtoehdon, poistamis ja eristämis ja puhdistamis vaihtoehdot eivät toimi. Automaattinen puhdistuskaan ei toiminut.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Migho: Kun tarkistuksen on tehnyt ja valitsee valitse tiedostokohtaisesti vaihtoehdon, poistamis ja eristämis ja puhdistamis vaihtoehdot eivät toimi. Automaattinen puhdistuskaan ei toiminut.
Minulla on toiminut parhaiten kun olen valinnut käytönaikaisessa
sekä manuaalisessa vaihtoehdon: Kysy mitä tehdään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Migho: Kun tarkistuksen on tehnyt ja valitsee valitse tiedostokohtaisesti vaihtoehdon, poistamis ja eristämis ja puhdistamis vaihtoehdot eivät toimi. Automaattinen puhdistuskaan ei toiminut.
Minulla on toiminut parhaiten kun olen valinnut käytönaikaisessa
sekä manuaalisessa vaihtoehdon: Kysy mitä tehdään.
Siis mitä tää nyt tarkoittaa? Ei onnistu F-securella. Monta kertaa koittanut.