User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > f-secure ilmoitti koneella olevan trojan.win32.obfuscated.gen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F-secure ilmoitti koneella olevan Trojan.Win32.Obfuscated.gen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Migho
Newbie
_
7. joulukuuta 2008 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin puhdistaa tämän F-securella kun se ilmoitti troijasta, mutta troija oli vaihtanut nimensä. Milläs tätä kannattaa puhdistella? Ja jos hjt lokia tarvii, niin voitko samalla laittaa ohjeet kun en sen käyttöä muista enää yhtään.
Migho
Newbie
_
7. joulukuuta 2008 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt skannasin koneen F-securella ja viruksen nimi oli Trojan-Dropper.Win32.Agent.aayv
Edit: Yritin Puhdistaa mutta ei onnistunut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2008 @ 20:54

hentriz
Account closed as per user's own request
_
7. joulukuuta 2008 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Välillä käy minullekkin, ettei suostu puhdistamaan. Itse olen sitten sen jälkeen käskenyt poistamaan koko roskan, vielä ei ole esim. Windows kaatunut ;-)
Kokeiles silleen.
Junior Member
_
8. joulukuuta 2008 @ 01:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Migho:
Nyt skannasin koneen F-securella ja viruksen nimi oli Trojan-Dropper.Win32.Agent.aayv
Edit: Yritin Puhdistaa mutta ei onnistunut.
Moro!
Vain viirukset voi puhdistaa, muut haittaohjelmat, esim. troijalaiset
poistetaan tai uudelleen nimetään(siis tiedosto).

Carrexc
Migho
Newbie
_
8. joulukuuta 2008 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun tarkistuksen on tehnyt ja valitsee valitse tiedostokohtaisesti vaihtoehdon, poistamis ja eristämis ja puhdistamis vaihtoehdot eivät toimi. Automaattinen puhdistuskaan ei toiminut.
Junior Member
_
8. joulukuuta 2008 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun tarkistuksen on tehnyt ja valitsee valitse tiedostokohtaisesti vaihtoehdon, poistamis ja eristämis ja puhdistamis vaihtoehdot eivät toimi. Automaattinen puhdistuskaan ei toiminut.
Minulla on toiminut parhaiten kun olen valinnut käytönaikaisessa
sekä manuaalisessa vaihtoehdon: Kysy mitä tehdään.

Carrexc
Mainos
_
__

_
Migho
Newbie
_
9. joulukuuta 2008 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Carrexc:
Minulla on toiminut parhaiten kun olen valinnut käytönaikaisessa
sekä manuaalisessa vaihtoehdon: Kysy mitä tehdään.
Siis mitä tää nyt tarkoittaa? Ei onnistu F-securella. Monta kertaa koittanut.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > f-secure ilmoitti koneella olevan trojan.win32.obfuscated.gen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy