Kumpi kotelo?
|
|
naga123
Junior Member
|
9. joulukuuta 2008 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2008 @ 14:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ottaisin Verkkokauppa.comista poweriksi Enermax Pro82+ 425W:n (67,90e) ja Antec Three Hundredin (44,90e) niin pääset lähemmäksi budjettia ja ilmanvaihtokin on kohdallaan.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
|
naga123
Junior Member
|
9. joulukuuta 2008 @ 15:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos: Itse ottaisin Verkkokauppa.comista poweriksi Enermax Pro82+ 425W:n (67,90e) ja Antec Three Hundredin (44,90e) niin pääset lähemmäksi budjettia ja ilmanvaihtokin on kohdallaan.
Pakko ostaa Multitronic.fi:stä.
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2008 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
No miksi sitten linkittelet jonnekin Tietoasemalle? Äly hoi, älä jätä.
Multitronicistahan Sontakolmosta ei tällä hetkellä kannata missään nimessä hankkia, kun ovat nostaneet sen hinnan 120 euroon. Vaihtoehdoiksi jää siis tuo mainitsemasi Corsair VX450W ja Nexus Caterpillar tai Corsair CX400W ja Cooler Master CM-690, joka onkin jo hienoisesti paremmin tuuletettu koppa. CX400W:n tehot myös riittävät erinomaisesti valitsemillesi osille ja vähäsen jää päivitysvaraakin.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2008 @ 15:26
|
naga123
Junior Member
|
9. joulukuuta 2008 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos: No miksi sitten linkittelet jonnekin Tietoasemalle? Äly hoi, älä jätä.
Multitronicistahan Sontakolmosta ei tällä hetkellä kannata missään nimessä hankkia, kun ovat nostaneet sen hinnan 120 euroon. Vaihtoehdoiksi jää siis tuo mainitsemasi Corsair VX450W ja Nexus Caterpillar tai Corsair CX400W ja Cooler Master CM-690, joka onkin jo hienoisesti paremmin tuuletettu koppa. CX400W:n tehot myös riittävät erinomaisesti valitsemillesi osille ja vähäsen jää päivitysvaraakin.
Kiitos tiedosta.
Linkitin tietoasemalle koska multitronicista ei voi linkittää. Kokeile vaikka.
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2008 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
-Frank Zappa
|
Mainos
|
  |
|
Member
2 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni tuo Nexus Caterpillar ja Corsair 450w. Kotelo on ihan hyvä, kunhan ei yritä mitään modulaarista poweria saada mahdutettua sinne. Kiintolevyjen kehikko on ikävästi tiellä joten modulaarisen powerin johtojen liittimet eivät taida mahtua siihen väliin. Itse olen kuitenkin ollut siihen ihan tyytyväinen.
|