User Käyttäjä Salasana  

tiistai 12.8.2025 / 20:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi emolevy netti ei toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi emolevy netti ei toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nemmyz
Junior Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 03:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi netti,kaikki muu toimii ihan hyvin.
Ensiksi koitin vistaa eikä siinä toiminut netti,sitten asensin XPn,
Eikä siltikään netti yhteyttä,

Emolevy on ASUS P5Q,
En tiiä mistä sais niitä muita ajureita ,ku siin levyssä ei oo sitä netti ajuria kai :s.

Voiskohan joku auttaa?
harvoin kukaan tälläsiin kyl vastaa :D
MikroMake
AfterDawn Addict
_
10. joulukuuta 2008 @ 05:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko se verkkokortti disabloitu biosista..siis poistettu käytöstä? näkyykö se laitehallinnassa?

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä on ajurit levyllä...itse juuri maanantaina asensin kyseisen emon ja siel kyl on ne ethernet ajurit mil pitäs lähtee toimimaan.
Nemmyz
Junior Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä ainakaa löytäny,voi olla et tarvii windows xp sp1 tai uudemman,mulla on vaa windows home edition. :I
Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemmyz:
En mä ainakaa löytäny,voi olla et tarvii windows xp sp1 tai uudemman,mulla on vaa windows home edition. :I

Katoitko biosista onko se verkkokortti poispäältä?

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
Nemmyz
Junior Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoin ,kyll se pääl on :)
Mainos
_
__

_
Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemmyz:
katoin ,kyll se pääl on :)

No hyvä :)
Kyllä niitten ajurien pitäs asentua siltä levyltä vaikka ei ookkaan sitä sp1:stä. Avaat sen levyn resurssien halliintaan ja haet kansion drivers tai suoraan network adapter ja sieltä setup.exe

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi emolevy netti ei toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy