User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 12:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > nettisuojauksessa jotain vikaa..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettisuojauksessa jotain vikaa..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
10. joulukuuta 2008 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tälläinen ongelma olisi mulla kun yritän tiettyjä nettisivuja käyttää(mm. asiakaspalvelu.fi) niin se avaa puoleksi sekunniksi etusivun ja sulkee explorerin.Luulen että vika on vistassa ja netin suojausasetuksissa joihin en osaa kajota ilman kenenkään apua.
Tietääkö kukaan mistä mä puhun?Onko muilla samanlaisia ongelmia ja miten tämä korjataan?Olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa tällaiselle pölkkypäälle miten tämä asia fiksataan.
Kiitoksia.. :)

~Dc~
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2008 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyse lieneekin tietojen suorittamisen estämisestä.

Lisää tietoa:
Tietojen suorittamisen estäminen: usein kysyttyjä kysymyksiä
Tietojen suorittamisen estämisen asetusten muuttaminen

Itse vaihtaisin enemmin selainta turvallisempaan, kuin poistaisin tietojen suorittamisen estämisen pois käytöstä (edes Internet Explorerilta), sillä kyseessä on varsin hyvä lisä tietoturvaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. joulukuuta 2008 @ 11:32

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > nettisuojauksessa jotain vikaa..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy