Ongelmia pelien kopioinnissa apuva
|
|
Taru78
Suspended due to non-functional email address
|
10. joulukuuta 2008 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Hommasin Swap Magic levyt ja SlipTopin littupleikkariini.
Ja siitä ongelmat alkoikin..
Saan Swap Magic:in noin kolme kertaa kymmenestä toimimaan eli valikkoon asti. Modpiiri.comista kun kyselin niin sanoivat jotta pitää litistellä ja puristella pleikkaa että lukupäät tunnistaa levyn. No, litisteltyäni sain tosiaan tuon valikon esiin. Mutta..
Yksikään kopioimani peli ei toimi.
Olen koettanut kaikkia palstalta löytämiäni ohjeita; kokeillut Alcohol 120%, Neroa.. lähes kaikkia mainittuja ohjelmia. Olen kokeillut DVD-R ja DVD+R levyjä sekä suurempien pelien kanssa DVD+RDL levyjä.
Olen koettanut suoralla kopioinnilla, olen koettanut luomalla imagen ja sen polttamalla. Olen noudattanu vaikeahkoa (olen blondi) engl. ohjetta jossa netistä ladattu .ISO tiedosto "räjäytetään" osiin ja kasataan uudelleen ja poltetaan uudelleen kasattuna .ISOna. Mutta ei..
Joka kerta ruutuun ilmestyy tuttu teksti; laitappa PS2 peli koneeseen ku tää ei oo semmonen.
Nyt alkaa keinot olla lopussa. Mitä ihmettä teen väärin??
Tällä palstalla tyypit on kopsunneet levyjä ja teksteistä päätellen saaneet ne toimimaankin. Onko levyni persiöstä (SAMSUNGeja, TDK:ta ja MAXELL:eja)
Osaako joku viisaampi ja HYVÄHERMOINEN neuvoa??
Plonti... koita ymmärtää...
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensiksi tuota puristelua ja litistelyä ei kannata. Levyt naarmuntuu.
Itse poltan .ISOt dvddecrypter nimisellä ohjelmalla ja levynä verbatim dvd-r. Koskaan ei ole tullut sutta lukunnottamatta omat mokat. Litteä pleikkari(v14) itsellä myös.
|
Taru78
|
10. joulukuuta 2008 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chatboy: Ensiksi tuota puristelua ja litistelyä ei kannata. Levyt naarmuntuu.
Itse poltan .ISOt dvddecrypter nimisellä ohjelmalla ja levynä verbatim dvd-r. Koskaan ei ole tullut sutta lukunnottamatta omat mokat. Litteä pleikkari(v14) itsellä myös.
Siullakii toi swappi levy käytössä??
Hassua kun justiisa modpiirin teknisestä tuesta neuvottiin litistelemään.
Kokeilin myös tuota dvd-decrypteriä mutta sekin taisi tehä vaan sutta ja sekundaa vai liekkö se jumittanu, joku ohjelmista jumitti aina koneen..
Eli periaatteessa vika voi olla jopa vaan "halppis"levyissä?
Ootko miten iso-kokoisia pelejä/tiedostoja polttanu ett polttaako dvd-decrypteri myös dual-layerit? Tartteeko erilailla poltella?
|
Senior Member
|
10. joulukuuta 2008 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Olethan huomannut myös, että levyt kannattaa polttaa mahdollisimman hitaalla nopeudella.
Oletko muuten puhdistanut pleikkarin lukupäätä koskaan? Kuullostaa nimittäin aika oudolta, että pleikkaria pitäisi litistellä ja puristella, jotta se lukisi levyn kunnolla. Toimiiko alkuperäiset pelit niin kuin pitää?
:.Phantomenium.:
|
Taru78
|
10. joulukuuta 2008 @ 21:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron: Olethan huomannut myös, että levyt kannattaa polttaa mahdollisimman hitaalla nopeudella.
Oletko muuten puhdistanut pleikkarin lukupäätä koskaan? Kuullostaa nimittäin aika oudolta, että pleikkaria pitäisi litistellä ja puristella, jotta se lukisi levyn kunnolla. Toimiiko alkuperäiset pelit niin kuin pitää?
Kyllä hitaimmalla mahdollisella olen polttanu. Enkä ole puhistellu päitä, vuoden vanha laite. Näin hyö miulle siellä neuvovat notta painella..
Ja alkuperäiset toimii moitteetta eli niissä ei mitään vikaa latauksessa tms.
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2008 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on modattu mutta myös aikoinaan swap alkuaikoina. Muistaakseni swap kikkailussa piti valita dvd tai cd version levy? Satsaa nyt muutama euro verbatimin levyyn(-/+ levy ei väliä),käynnistä kone uudelleen, tee scandisk ja eheytys rituaalin, käynnistä kone uudelleen ja anna winxp käynnistää rauhassa kaikki jutut ja vasta sitten laita levy sisään ja käynnistä dvd decrypter ja rupee polttelee. Onnistuiko?
|
Taru78
|
11. joulukuuta 2008 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
JIHUU!!
Eli se oli kuin olikin vika levy valinnassa!
Verbatimillä ainakin ensimmäinen kokeilu toimi!
Nyt kun vaan osaisin noi valmiiks ripatut .ISO:t jotenkin poltella levylle kun ei enää sitä alkuperäistä peliä ole itellä. Tai sitten vaan vinkua uudelleen lainaan..
Kiitos kiitos kiitos!
|
Mainos
|
![_](https://cdn3.afterdawn.fi/v3/spacer.gif) ![_](https://cdn2.afterdawn.fi/v3/spacer.gif) |
|
Taru78
|
16. joulukuuta 2008 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
No höh.. Osaiskoon joku kertoo miks kerta toisensa jälkeen saman pelin kopiointi epäonnistuu? Voiko poltto-ohjelmaan tulla bugi kolme kertaa peräkkäin saman pelin kanssa, mutta muut sitten kopioituu ongelmitta? Kyseessä Singstar peli, muut SS pelit on toiminu moitteetta.
|