User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 17.6.2024 / 13:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboksin kautta yle:n kanavilla ei näy tekstitys, missä vika?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
digiboksin kautta YLE:n kanavilla ei näy tekstitys, missä vika?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
josefiina
Suspended due to non-functional email address
_
22. helmikuuta 2004 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MTV3:n ja nelosen tekstitys näkyy ok, mutta ylen kanavilla ei näy tekstiä (siis kun katsoo digiboksin kautta).

mitä olen sählännyt? ja mitä pitäisi korjata?
carnival
Junior Member
_
22. helmikuuta 2004 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä digiboksi sulla on?
Senior Member
_
22. helmikuuta 2004 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli samaa ongelmaa tuon Sonyn boxin kanssa ja siihen auttoi "reset" eli pistoke pois seinästä ja takas jonka jälkeen alkoi tekstit näkymään...
ja on syytä muistaa että YLEllä on ongelmia noiden tekstityksien kanssa eli eivät aina näy, tosin viimeaikoina on kyllä tekstitykset tuntuneet toimivan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2004 @ 16:53

MiiPei
Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2004 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On tainnut digiboxien valmistajillakin jäädä tuo tekstitystuen viimeistely asialistalla loppupäähän. Saksassa kun on kaikki dubattu ja Englannissa/USAssa ei pahemmin tekstityksiä kaivata.
carnival
Junior Member
_
22. helmikuuta 2004 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wanhemmassa Nookian digibosissa (9827T) katosi tekstityksiä ja kanavia kun uusia kanavia ilmaantui multiplexiin. Tähän nähdenkin auttoi ohjelmapäivitys.
MiiPei
Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2004 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt kun luin tuon kysymyksen uudestaan niin voi olla vika asetuksissa. Eli digiboxin asetusvalikosta laittamaan tekstitys päälle ja suomeksi. MTV3 ja Nelonen eivät lähetä tekstityksiä erillisinä digipuolella kuten Yle, vaan ne on itse kuvassa, joten niissä tekstitys näkyy aina.
josefiina
Suspended due to non-functional email address
_
23. helmikuuta 2004 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Digiboksi on Sony VTX-D800 (tai jotain sinnepäin...). Asetuksista olen valinnut tekstitys suomeksi, mutta ei vaikutusta. Luinkin Ylen sivuilta että reset voisi auttaa. Pitää kokeilla.

Toinen kysymys; päivittyykö digiboksi automaattisesti vai pitääkö asian hyväksi tehdä itse jotain?

Kiitos taas neuvoista jo etukäteen.
Mainos
_
__
 
_
ponu
Newbie
_
24. helmikuuta 2004 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kauko-ohjaimesta löytyy nappi jossa on ruudun kuva ja alareunassa neljä pistettä(sijaitsee sen "sydän-napin vas. puolella).
Siittä kun painat ja odotat hetken niin pitäs tekstien näkyä.
Olipa toi meikultakin hukassa 2-3 viikkoo:-)


afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboksin kautta yle:n kanavilla ei näy tekstitys, missä vika?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy