Näyttöä 300e pintaan
|
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. joulukuuta 2008 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli nyt palo totaalisesti hermot tähän hp:n vanhaan 17" tft näyttöön, joka heittää kuvan pinkin väriseksi mielivaltaisesti kuun asentoa analysoimalla.
Eli olen itse hieman pihalla mikä on tällä hetkellä se paras näyttö hintalaatu suhteeltaan niin kaipais hieman jeesiä. Elikkäs 22" - 24" (joko kannattaa suoraa 24" ostaa vai vieläkö 22"?)näyttö hakusessa joka tulisi lähinnä perussurffailuun/leffojen katseluun ja erittäin satunnaiseen pelaamiseen. Mieluiten widescreen.
300e tosiaan ns. kattohinta kun viimeksi kun yli puoli vuotta sitten näitä katselin niin tuolla rahalla tuntui saavan ihan kelpo näytön ;)
|
wissh
Member
3 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2008 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
BenQ E2400HD, hyvä leffoihi 16:9 kuvasuhteen ja full-hd tuen ansiosta ja peleissäki näyttävä.
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
14. joulukuuta 2008 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Muita ehdotuksia?
|
wissh
Member
3 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2008 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
No eiköhä toi oo paras... Eikö kelpaa vai?
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
14. joulukuuta 2008 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä, ajattelin josko löytyisi jotain samantasoista joita sitten vielä vertailla :p
Muuten mitä kattelin tuota näyttöä niin ei taida dvi kaapelia tulla mukana paketissa?
|
Member
5 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2008 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
BenQ E2200HD on käsittääkseni ainoa 22" mikä kykenee FullHD resoon. Itellä käytössä eikä pahaa sanaa oo ainakaan vielä löytyny.
E: ...ja hinta alle 200e
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. joulukuuta 2008 @ 20:22
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
16. joulukuuta 2008 @ 00:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti potchi: BenQ E2200HD on käsittääkseni ainoa 22" mikä kykenee FullHD resoon. Itellä käytössä eikä pahaa sanaa oo ainakaan vielä löytyny.
Mietiskelinpä tuossa vielä hieman ja totesin, että ehkä se 24" on minulle liian suuri, joten katsellaanpa nyt näitä 22". Löytyykö tälle BenQ E2200HD:lle mitään todellista haastajaa? Hintahan voi tuosta 200e:sta hieman elää, mutta toisaalta ei siitä tee mieli 300e:a pulittaa.
Mielestäni tuo on vain niin halpa että onko edes käypä näyttö? :D
EDIT: esimerkiksi http://www.jimmspc-store.fi/tuote/LS22TWHSUV%2FEN?t=false tämä? En ole vielä ainakaan keksinyt syytä miksi tarvisin HDMI-liitäntää niin en laske sen poissaoloa miinukseksi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2008 @ 00:28
|
Member
5 tuotearviota
|
16. joulukuuta 2008 @ 02:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nurffe: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti potchi: BenQ E2200HD on käsittääkseni ainoa 22" mikä kykenee FullHD resoon. Itellä käytössä eikä pahaa sanaa oo ainakaan vielä löytyny.
Mietiskelinpä tuossa vielä hieman ja totesin, että ehkä se 24" on minulle liian suuri, joten katsellaanpa nyt näitä 22". Löytyykö tälle BenQ E2200HD:lle mitään todellista haastajaa? Hintahan voi tuosta 200e:sta hieman elää, mutta toisaalta ei siitä tee mieli 300e:a pulittaa.
EDIT: esimerkiksi http://www.jimmspc-store.fi/tuote/LS22TWHSUV%2FEN?t=false tämä? En ole vielä ainakaan keksinyt syytä miksi tarvisin HDMI-liitäntää niin en laske sen poissaoloa miinukseksi.
Ei BenQ:lle tosiaan kai löydy reson puolesta tossa kokoluokassa haastajaa, eikä kyllä kuvasuhteenkaan puolesta ole toista moista tullu vastaan ja toimii vaikka xboxin tai ps3:sen kaverina kivasti kun löytyy HDMI. Ulkonäkö on tietty mitä on ja kaikkia se ei voi tietenkään miellyttää, vain onko se edes kriteeri, sitä en tiedä.
Tuo Samsung on kyl kovin nätti ja muutoinkin varmaan hyvä näyttö. En osaa siitä sanoa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2008 @ 02:06
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
16. joulukuuta 2008 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti potchi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nurffe: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti potchi: BenQ E2200HD on käsittääkseni ainoa 22" mikä kykenee FullHD resoon. Itellä käytössä eikä pahaa sanaa oo ainakaan vielä löytyny.
Ei BenQ:lle tosiaan kai löydy reson puolesta tossa kokoluokassa haastajaa, eikä kyllä kuvasuhteenkaan puolesta ole toista moista tullu vastaan ja toimii vaikka xboxin tai ps3:sen kaverina kivasti kun löytyy HDMI. Ulkonäkö on tietty mitä on ja kaikkia se ei voi tietenkään miellyttää, vain onko se edes kriteeri, sitä en tiedä.
Tuo Samsung on kyl kovin nätti ja muutoinkin varmaan hyvä näyttö. En osaa siitä sanoa.
Niinno, xboxia tai ps3:sta ei tästä huushollista löydy eikä varmaan vastedeskään tule löytymään. Ulkonäö nyt ei ole tärkein valitsemisen kriteeri, mutta jostain syystä tuo BenQ merkki nostaa vähä kylmiä väreitä.
Potchi: Sinulla ilmeisesti on tuo BenQ E2200HD niin onkos siinä rasittavia valoja etupaneelissa, jotka häiritsevät katselukokemusta? Asun itse keskellä korpea niin en pääse liikkeeseen katsomaan noita näyttöjä..
|
Member
5 tuotearviota
|
16. joulukuuta 2008 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Potchi: Sinulla ilmeisesti on tuo BenQ E2200HD niin onkos siinä rasittavia valoja etupaneelissa, jotka häiritsevät katselukokemusta? Asun itse keskellä korpea niin en pääse liikkeeseen katsomaan noita näyttöjä..
Etupaneelissa ainoa valo virtanappulassa oleva vihreä ledi. Se ei oo mun mielesta kirkas ja virransäästötilassa se muuttuu keltaiseksi. Mua ei siis häiritse se valo mitenkään... sen verran pieni se on.
Näytön voisi ehkä ostaa Tietoasemalta niiden antaman nollapikselitakuun takia, jolloin BenQ merkkinäkään ei välttämättä tunnu niin pahalta vaihtoehdolta.
Tosin Saanhan minäkin teetettyä vaikka omalla nimimerkilläni varustettuja näyttöjä, jos tilaus on tarpeeksi suuri. Eli siis tarkoitan sitä ettei se logo siinä paneelissa kaikkea kerro, vaan enemmänki ne komponentit siellä sisällä. Samat tehtaat näyttöjä kuitenkin valmistaa useille eri merkeille... näin ainakin uskoisin.
e: ja minä siis en ole BenQ:n ehdoton kannattaja, vaan sain mielstäni hyvän näytön halvalla hinnalla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2008 @ 15:46
|
Mainos
|
|
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. tammikuuta 2009 @ 19:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Jepah, kaveri sai vakuuteltua ostamaan tuon syncmaster t220 ja nyt tässä ihan mainiosti toimiipi. Kiitokset ehdotuksista kuitenkin ;)
|