User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 07:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > go.google,com virus / malware
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
go.google,com virus / malware
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kontra
Junior Member

3 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2008 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneelleni tuli otsikossa mainittu "kiva" virus / malware joka pisti koneen aika tanan sekaisin.Itse olen aika kädetön niitä poistamaan silloin kun ei avast ja spybot niitä tunnista,mutta löysin ohjeen sen poistamiseen pitkällisen surffauksen jälkeen.

Mainitsin siitä kannettavien keskustelualueella linkissä

linkki

Itse tein ohjeen mukaan näin..

"Last Method to Remove Go.google.com virus

Go to Start > Control Panel > System > Hardware > Device Manager > View > Show Hidden Devices.

Scroll down to ?Non-plug and Play Drivers? and click the plus icon to open those drivers.

Then search for ?TDSSserv.sys?

Right click on it, and select ?Disable?

Note: If you select Uninstall, it will install itself again when you reboot the system, so DON?T select Uninstall.

Restart your pc."

Toivottavasti jotain kanssakiroilijaa joskus ohje auttaa...

-Kontra-
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > go.google,com virus / malware

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy