User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 08:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > kumman ostas psp-2004 fb vai psp-3000
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kumman ostas PSP-2004 FB vai PSP-3000
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ride72
Newbie
_
15. joulukuuta 2008 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro

Pitäs ostaa PSP mut kumpaan kannattaa panostaa?
Ja mitkä on noiden erot?

Ride

Ride72
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
16. joulukuuta 2008 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No Riippuu haluatko kustomin, jos haluat niin ota Slimi jossa
Se kirjain on A-F kirjaimia muuten se sisältää TA-088 Emolevyn, jonka "koodi" "hajotettiin" hiljattain. Mutta jos et halua kustomia niin 3000 kelpaa hyvin.
Termis
Suspended permanently
_
16. joulukuuta 2008 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni 3000 uudistukset slimiin verrattuna ovat täysin turhia.

Mitä tekee sisäänrakennetulla mikillä? Ainakaan minä en pöspillä pahemmin netissä pelaile ja vaikka pelaisinkin, en mitään mikkiä käyttäisi.
Toisena huippuuudistuksena mainostetaan kirkasvärinäyttöä. Yleensä tulee käytettyä himmeintä tai kolmanneksi himmeintä. Melkein koskaan en käytä kirkkainta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2008 @ 21:36

Junior Member

10 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2008 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Termis:
Mielestäni 3000 uudistukset slimiin verrattuna ovat täysin turhia.

Mitä tekee sisäänrakennetulla mikillä? Ainakaan minä en pöspillä pahemmin netissä pelaile ja vaikka pelaisinkin, en mitään mikkiä käyttäisi.
Toisena huippuuudistuksena mainostetaan kirkasvärinäyttöä. Yleensä tulee käytettyä himmeintä tai kolmanneksi himmeintä. Melkein koskaan en käytä kirkkainta.
Olen täysin samaa mieltä. Ei mikillä ja kirkkaalla värinäytöllä tee yhtään mitään psp:ssä. Ja tosiaan kannattaa ostaa Slim, kun siihen saa sen CFW... Luulen että Sony julkaisi tämän uuden mallin juuri sen takia ettei niitä enää voisi modata CFW:lla ja että nämä kaksi "hyvää" uutta ominaisuutta olisivat vain houkutuksena ;D

:)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2008 @ 16:31

jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
23. joulukuuta 2008 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasiassa kirkkaamalla värinäytöllä sentään näkee jotain kun pelailee ulkona. Tiedän sen koska minulla on myös NDS jossa on paljon kirkkaampi näyttö kuin PSP:ssä.
Mainos
_
__

_
Junior Member

10 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2008 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, sitä en aatellu... Mutta en mä ainakaan ulkona pelaile joten itselläni ei ole tarvetta, mutta kukin tavallaan... Slim & Lite 2004 on iha tarpeeks hyvä ja kun sen saa kerran modattuakin niin pidän siitä...

:)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2008 @ 22:04

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > kumman ostas psp-2004 fb vai psp-3000

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy