User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 02:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > tarviiko windows yms asentaa itse acereihin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarviiko Windows yms asentaa itse Acereihin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JPQ
Member
_
15. joulukuuta 2008 @ 23:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarviiko Windows yms asentaa itse Acereihin? liittyy sotiin mutta minusta tarpeeksi vähän kun en kysy niistä mitään muuta (jos kysyn otan oikean alueen juuri sille) et asia kannettava et ACER aiheinen liittyy niiden ominaisuksiin siis. Eikä itse softiin sinänsä.

Kolme erilaista tietokonetta (Classic Amiga,Pegasos 2 MorphOSilla ja Mac Mini. ps. ei enään siis Windows PCeetä eikä tule jos vaan minusta kiinni.
Dr_finrus
Newbie
_
22. joulukuuta 2008 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuen, minkä koneen ostat. Jos ostat valmiiksi kasattuna, windows on asenettu. Jos taas kasaat itse oman koneen, joudut asentamaan winukan itse.
Korjatkaa jos olen väärässä.

"jos poliisi tulee sanomaan, että olet kiinniotettu, niin sitä ei voi lyödä päähän"
"jos joku käy teidän puutarhassa pöllimässä fibuja, niin haulikko ei ole oikea väline"
(c) Pekka Ylikoski
JPQ
Member
_
22. joulukuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dr_finrus:
Riippuen, minkä koneen ostat. Jos ostat valmiiksi kasattuna, windows on asenettu. Jos taas kasaat itse oman koneen, joudut asentamaan winukan itse.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Uskoisin että acerin kannettavat on koottu valmiiksi. ps. käyttis oli asennettu aika pitkälle.

Kolme erilaista tietokonetta (Classic Amiga,Pegasos 2 MorphOSilla ja Mac Mini. ps. ei enään siis Windows PCeetä eikä tule jos vaan minusta kiinni.
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2008 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse vuosi sitten ostamaani Acer Aspire 7520 läppäriin oli asennettu windowsi.
Täytyi vaan itse avata se j laittaa asetukset mieleisekseen!

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
Moderator

14 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2008 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannettavissa ja pakettikoneissa on esiasennettu käyttöjärjestelmä eli viet itse sen loppuun luomalla käyttäjätilille nimen yms. pientä, ei pitäisi olla paha homma. Täytät vain ruudut ja painat seurava-nappia kunnes vastaan tulee valmis-nappi.

Noissa Acerin koneissa on lisäksi myös joitain sovelluksia valmiina, itsellä joku poltto-ohjelma tuli ainakin.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
JPQ
Member
_
23. joulukuuta 2008 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo loppu silaus asennukselle täälläkin kuten yritin ilmaista ja kone on jo käyttökunnossa eikä tullut itselle enkä itse maksanut sitä mutta hän jolle tuli ei liiku täällä ainakaan vielä ja tuskin tuleekaan.

Mainos
_
__

_
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2008 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo hyvä poltto-ohjelma tulee mukana! Ja muitakin pieniä sovelluksia.

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > tarviiko windows yms asentaa itse acereihin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy