User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 08:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > koneen käynnistyksen yhteydessä latautuu työpöydälle useita kerroksia ftp le ikkunoita
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneen käynnistyksen yhteydessä latautuu työpöydälle useita kerroksia FTP LE ikkunoita
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
soilia
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2008 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koetin poistaa niitä Käynnistä-suorita-config-ok neuvolla,
(suomi24-kesk.)
Sivuilla win.ini ja käynnistys oli useita ftp rivejä , poistin kruksit
Uudelleenkäynnistyksen jälkeen tuli musta taulu, joka kehotti tekemään jotain DISK??

Pääsin takaisin XP-rompulla, mutta jouduin kierteeseen järjestelmän kokoonpanosovelluksen entiset asetukset ja sammuta-käynnistä välillä

Minulle on välttämätön tuo WS FTP LE, kun hoidan kotisivujani ja verkkokauppaani, mutta ei ole kivaa sulkea 5-6 ikkunaa, ennenkuin pääsen normaaliin ATK-työskentelyyn.

Olen hakenut ja poistanut sen FTPn muutamia kertoja.
Osoitteesta http://www.mbnet.fi/apaja/kopioi.asp?tiedosto=WSLE508.EXE

Olisiko tuolla latausosoitteessa joku valinta jonka teen väärin?

soilia
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2008 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On olemassa muitakin Ftp -ohjelmia.
kuten> http://filezilla-project.org/

ei voi oikeastaan mitään neuvoo kun on vähä epätarkat noi kirjotukset sulla.

Power corrupts
soilia
Junior Member

2 tuotearviota
_
19. joulukuuta 2008 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma:
Koneen käynnistyksen yhteydessä latautuu työpöydälle useita kerroksia FTP LE ikkunoita
Siis kuusi ikkunaa joudun sulkemaan, ennenkuin työpöytä on tyhjä

FTP on hyvä ohjelma ja olen oppinut sitä käyttämään
Ongelma on se että en hakuaisi niiden ftp ikkunoiden lävähtävän pöydälle avattaessa.

Etsin lisätietoa, kun en osannut poistaa Käynnistä-suorita-config-ok neuvolla,

Olen tällainen varttuneempi henkilö (yli 70 v) joten en aina oikein osaa selkeästi selittää

soilia
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > koneen käynnistyksen yhteydessä latautuu työpöydälle useita kerroksia ftp le ikkunoita

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy