User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 18:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > buffalo airstation whr-g125 kokemuksia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Buffalo Airstation Whr-G125 kokemuksia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jalppis
Junior Member
_
17. joulukuuta 2008 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa kyseistä boksia. Olisin kiitollinen jos joku voisi pistää tänne kokemuksia kyseisestä laitteesta. Toimiiko hyvin? Ja siis pitäisikö toimia kun laittaa vaan boksista piuhat seinään?

-Jalppis-
Rosten
Newbie
_
17. joulukuuta 2008 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä ollut käytössä kyseinen modeemi hetken ja voin sanoa että hyvin pelaa!

Tuosta asennuksesta sen verran että itsellä meni hetki niiden johtojen kanssa sählätessä, mutta kun rauhoittui ja katsoi ohjeita ja käytti päätään niin johan rupesi toimimaan.

Suosittelen!

Vielä jokin päivä heitän tuon pc hankeen ja rupean räpläämään valkoista omenaa.
adusti
Newbie
_
18. joulukuuta 2008 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseäni kiinnostaa kyseinen purkki myös, hinta pisti ensimmäisenä silmään... Se sopisi budjettiini loistavasti.
Tällä hetkellä ongelmani on, että minulla on ainoastaa ADSL modeemi / reititin / Wlan tukiasema samassa purkissa (Zyxel P-660HW-D1) ja Wlan yhteyteni pätkii jatkuvasti. Luin aiempia postauksia tästä minun purkistani ja ilmeisesti ei vaan kestä kaikkea liikennettä ja sen takia Wlan yhteys kaatuilee.

Eli tämä purkki siltaus tilaan nykyisen reitittimeni jatkoksi olisi minulle varmaan hyvä ratkaisu.

"It's better to live one day as a lion than 1000 years as a lamb."
Mainos
_
__

_
Ofhold
Junior Member
_
19. tammikuuta 2009 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samainen boksi löytyy, Pöytäkone johdolla kiini ja kannettavalla langattomasti.

Voisiko joku teistä samaista laitetta käyttäny neuvoa vielä tuon suojauksen?

Ohjelmistolla suojasin, ja "onnistuikin"; eli verkkoa etsiessä näkyi että kyseinen verkko on suojattuna, mutta en päässy verkkoon langattomalla sisään.

Elikkä ohjeita ohjeita.. =p

Kiittäen Hold.

Käy, ei se näy!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > buffalo airstation whr-g125 kokemuksia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy