User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 22:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > acer al1731 - ongelma. omituisia viivoja!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer AL1731 - ongelma. omituisia viivoja!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samanen
Newbie

1 tuotearvio
_
18. joulukuuta 2008 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Mulla on ollu nyt ehkä jotain parisen vuotta (reilu) käytössä Acerin AL1731 - näyttö. Mulla on ubuntu, ja asensin uusia pakettipäivytyksiä, kuten firefox 3:sen, ja työpöytäefektejä. Asensin myös kaksi uutta kursoriteemaa, joten päätin, että käynnistän koneeni uudelleen jotta kaikki asennukset toimisivat kunnolla. No, painoin ''Käynnistä uudelleen'' painiketta, kone sammui, mutta kun se käynnistyi, näytössä näkyi kaksi pystysuunnassa olevaa outoa viirua. Ne ovat 10-15 cm pituisia, toinen melkein oikeassa laidassa kiinni ja toinen keskellä. Outoa on myös se, että viirujen keskelle ilmestyy yleensä jotain valkoista pikselimössöä, esim noin 1cm levyen valkoinen pylväs, jossa on vaakatasossa mustia viivoja. En ole tiputtanut näyttöä, olin kokoajan läsnä kun tämä tapahtui. Koitin näyttöä Xboxilla ja sama ongelma oli, joten ei ole tietokoneesta kiinni. Nyt juuri kirjoittelen vanhalla Fujitsu siemensin näytöllä...
Ota huomioon, että minulla on HP:n compaq nx7010 kannettava tietokone, josta kannettavan oma näyttö on rikki, luultavasti taustavalo palanut, eli käytän erillistä näyttöä niin kauan kun saan tämän korjattua. Mutta miten nyt voin korjata tuon acerin erillisen näytön? Onko joku tilapäinen ongelma kyseessä vai pitääkö viedä ihan korjaamolle... Tän kannettavan näytön korjaus maksaisi ihan tarpeeksi jo että saisi olla aika halpa palvelu, ei viitsi kaikkia rahoja pistää johonkin näytön korjaamiseen. Apuja, kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > acer al1731 - ongelma. omituisia viivoja!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy