Eli mulla on Logitechin Rumblepad 2. Se vielä toimi jonku aikaa sitten koneessa kunnes kiinnitin PS3:n GH3 ohjaimen koneeseen jonka jälkeen Rumblepad lakkas tunnistumasta. Sain sen homman toimimaan. Ni ohjain toimi ihan siedettävästi about 2 viikkoa. Mutta nytten kone ei tunnista ohjainta enää ollenkaan. USB ohjain toimii toisella PCllä ja jopa PS3:llani, mutta oma koneeni ei enää suostu tunnistamaan sitä.
Nyt asensin uudestaan ajurit. Ja ohjain tunnistuu. Mutta se pysyy ehkä 5 sekuntia silleen, ja sitten about 10sec välein tulee kaiuttimista se "plilim" ääni. Että se siis häviää vaan se ohjain tuolt asetuksista. Sitten se taas ilmestyy takas. Ja tota jatkuu niin pitkään ku mä jaksan pitää ohjainta koneessa kiinni :/
Mene ohjauspaneeli > järjestelmä > laitehallinta
Etsi peliohjaimen tiedot ja poista ne.
Poista peliohjaimen ajurit.
Käynnistä mielellään uudelleen.
Nyt kun kaikki tiedot on poistettu, kytke ohjain koneeseen ja windowsin pitäisi alkaa ihmettelemään ajureita. Määrittele ajurien paikka itse ja käytä uusimpia ajureita:
http://www.logitech.com/index.cfm/441/287&cl=roeu,en (jos tuo cordless nyt on oikea)
Ei toi laitehallinasta ajurien poisto (aina) kovalevyltä tuhoa niitä tiedostoja.
Jos palutuspisteet on käytössä, niin sieltä tilanne ennen ton pleikkaohjaimen kytkemistä.
Tarkkaan mä en kaikkia noita laitteita tunne, mutta pleikka, xbox, PC, mac on ihan eri koneita.
Etkai se dieselautoonkaan tankkaa bensaa ja päinvastoin?
PS3 ohjaimen saa toimimaan PCssä, mutta ongelma on se, että samassa huoneessa on usein PS3 käytössä niin en voi ohjainta pitää koneessa päällä koska se sekottuis PS3:n kanssa. Kyllähän X360 ohjaintakin suositellaan käyttää PC:n kanssa.
Ei toi peliohjainten tietojen poistaminen hyödyttäny mitään. Ei se vaan tunnistu :(. Asensin uudet ajurit muttei se auta. (Langaton ja langallinen Rumblepad käyttää muuten samoja ajureita.