|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Pelinäyttöä ostamassa
|
|
DontSay
Junior Member
|
19. joulukuuta 2008 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs mikä olisi hyvä pelinäyttö kun näyttis on 4870hd 1gb ? Itselläni kerta on nytten vanha putkinäyttö alla niin ei maha saada kaikkea peleistä irti.
Edit: Lukenu aiempia viestejä tässä odotellessa vastausta ja taidanpa kallistua BenQ E2400HD suuntaa kun vaikuttas olevan hyvä peli- ja elokuvakäyttöön.
Edit2: Nyt kävi silleen, että menin ostamaan BenQ E2200HD ja ensivaikutelmat on hyvät!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2008 @ 18:39
|
crosblade
Suspended due to non-functional email address
|
20. joulukuuta 2008 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Tere! Paljo sulla tuo budjetti on?
Kyllähä samsung,BenQ ja Asus ovat sieltä ykköspäästä..
Asukselta löytyy hyviä näyttöjä hintaan (200-300?) :)
Mut suosittelen myös BenQ.
Samsung menettelee.. itselleni ainaki
|
Senior Member
|
20. joulukuuta 2008 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
|
crosblade
Suspended due to non-functional email address
|
20. joulukuuta 2008 @ 22:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
20. joulukuuta 2008 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DontSay: Elikkäs mikä olisi hyvä pelinäyttö kun näyttis on 4870hd 1gb ? Itselläni kerta on nytten vanha putkinäyttö alla niin ei maha saada kaikkea peleistä irti.
Edit: Lukenu aiempia viestejä tässä odotellessa vastausta ja taidanpa kallistua BenQ E2400HD suuntaa kun vaikuttas olevan hyvä peli- ja elokuvakäyttöön.
Edit2: Nyt kävi silleen, että menin ostamaan BenQ E2200HD ja ensivaikutelmat on hyvät!
Tuo BenQ E2200HD ja E2400HD ovat aika hyviä hintaluokassaan itsellä toi 22 (21.5)
Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
24. joulukuuta 2008 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
Tuo häntiminen saatta olla yksilöllistä koska itselläni en ole vielä huomannut sitä...
Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /
|
Senior Member
|
25. joulukuuta 2008 @ 20:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
Tuo häntiminen saatta olla yksilöllistä koska itselläni en ole vielä huomannut sitä...
Mulla on E2200HDA, sulla E2200HD. Elikkäs mulla on edullisempi versio. Tosin siinäkin vasteaika 5ms että luulisi ettei ainakaan sen takia tule häntimistä, ehkä tämä on vaan viallinen.
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
26. joulukuuta 2008 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
Mulla on E2200HDA, sulla E2200HD. Elikkäs mulla on edullisempi versio. Tosin siinäkin vasteaika 5ms että luulisi ettei ainakaan sen takia tule häntimistä, ehkä tämä on vaan viallinen.
Sori OffTopic, mutta onko sulla vga piuhalla kiinni mulla oli aluks sellasta outoa jälkeen jäämistä mutta ostin sitten DVI piuhan niin katos se jääminen :D
|
Senior Member
|
27. joulukuuta 2008 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
Sori OffTopic, mutta onko sulla vga piuhalla kiinni mulla oli aluks sellasta outoa jälkeen jäämistä mutta ostin sitten DVI piuhan niin katos se jääminen :D
No tuota ohan se VGA. Täytyy kai ostaa semmoinen nii jos vaikka auttaisi.
|
Member
21 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2008 @ 23:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
Eihän tohon E2200HD[color=red]A[/color versioon mene kuin ainoastaan vga?
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
2. tammikuuta 2009 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti t0p1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Mulle kans, mut joku 200 ? näyttö (noin 22"). Ostin BenQ E2200HDAn, muuten erittäin hyvä mutta se häntii ihan prkleesti että pakko vaihtaa toiseen.
Eihän tohon E2200HD[color=red]A[/color versioon mene kuin ainoastaan vga?
Niinhän niissä tiedoissa lukee mutta kyllä siellä joku DVI liittimeltä näyttävä kolo on.
Edit: tuossa vielä kuva.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2009 @ 09:06
|
|