User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 08:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ hubien käytöstä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ hubien käytöstä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Junior Member
_
24. helmikuuta 2004 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko monilla ihania kokemuksia musamaailman dc hubilta? Ajattelin ensin, että hyvä paikka, kun porukkaakin on paljon.
Aloin lataan yhtä leffaa ja sekin tuli kohtuu hyvin. Leffasta oli jäljellä latausta n. 30s, kun vastapuoli piruttain katkaisi yhteyden ja pisti vielä todella paskamaisen privaviestin. Unohdankin tämän paikan saman tien...
samhay
Newbie
_
24. helmikuuta 2004 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eip o sellasta tullu vielä vastaan. en tosin kyllä paljon käytä dc:tä.. no mulkkuja on joka paikassa..
ip3x
Newbie
_
24. helmikuuta 2004 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas et sitten jaksanut ettiä uutta sourcee lataukselle vai olikos se ainut kappale hubissa?
Moderator

1 tuotearvio
_
24. helmikuuta 2004 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos sulla on roskaa sharessa ym.. niin tuota tapahtuu aika usein. Itsellä ei oo ollu koskaan mitään tuohon viittaavaa, vaikaa dc:tä käytelly jo vuoden verran.
Junior Member
_
25. helmikuuta 2004 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Roskaa ei ole yhtään. Sitten vielä kävi niin, että piti asentaa dc uudestaan, kun ei enään yhdistänyt mihinkään.
Moderator
_
25. helmikuuta 2004 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi sitä latausta silti jatkaa dc:n uudelleenasennuksen jälkeen.
Junior Member
_
25. helmikuuta 2004 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tämä jatkaminen käytännössä tapahtuu? Kun vastapäässä lataus katkaistiin, niin lataus meni nollille eli alkoi koko homma alusta. Kyllähän sitä olis jatkanut muuten.
Juusu
Member
_
25. helmikuuta 2004 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Painat sourcen päällä hiiren oikeata nappia ja download to.. osoitat sen katkenneen "päälle".
Senior Member

47 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2004 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myös joillain videofixereillä voi korjata keskeneräisiä leffoja. Silloin vain menetät lopputeksteistä muutaman sekunnin.
Senior Member

47 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2004 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä saat testiin ainakin yhden fixerin http://www.fixvideo.com/
Junior Member
_
25. helmikuuta 2004 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juusu: Painat sourcen päällä hiiren oikeata nappia ja download to.. osoitat sen katkenneen "päälle".

Tuon jutun kyllä tiesin, mutta kun se katkennut leffa jonka koko oli n. 600mb ja hilut, oli sen koko muuttunut sen jälkeen 6mb:ksi koneella, eli se tyyppi jotenkin nollas sen mun koneeltakin pienemmäksi.
Pete-74
Suspended due to non-functional email address
_
25. helmikuuta 2004 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ikävä kyllä tota ongelmaa on ollut joskus liikkeellä et jos imutus katkeaa niin koko tiedosto häviää.Oon muutamalle kaverille korjannut ongelman asentamalla dc:n uudestaan ja aina uusimman saatavilla olevan version ja se on tepsinyt siis ei ole enää hävinnyt kesken olevat imutukset.
Koitas niin saattaapi auttaa=)
Pete-74
_
25. helmikuuta 2004 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä sen verran et aina voit laittaa hubin jollekkin OP:lle viestiä et näin paskamaisesti kävi jos kerta vielä laitetaan privana viestiä.
Vika ei siis ole hubissa vaan käyttäjässä ja ainakin mun hubilla noihin puututaan heti ja rajulla kädellä kun vaan tulee viestiä et tommosta tehdään.
Junior Member
_
26. helmikuuta 2004 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisin pistänyt kyllä OP:lle juttua, mutta en enää pääse koko hubille. Ohjelma on asennettu monesti uusiks.
Juusu
Member
_
26. helmikuuta 2004 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo latauksen katkaisut, aiheettomat bannit yms. kiusanteot tuntuvat onneksi rajoittuvan sellaisille isimaksaaliittymän-hubeille, joita pitävät tikkari-ikäiset "op":t.
Yli 50gigaa jakoon, niin pääsee kunnollisille hubeille, missä em. ongelmia ei esiinny.
Junior Member
_
26. helmikuuta 2004 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljon mahdollista...
Member
_
26. helmikuuta 2004 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ikävä kyllä DC:ssä vallitsee tämmöinen ilmapiiri että op't on jumalia ja porukat katkoo latauksia. Osalla on vielä silleen joku "automaatti disconnecteri" eli tulee heti "yhteys katkaistu" vaikka koitin monta kertaa yhdistää. Piti ilmottaa viidelle eri op'lle et ne sai potkittuu sen pois ja hetken kuluttuu huomasin sen toisellakin hubilla ja pistin privaa 7:lle eri op'lle niin et ne potki sen.
kuakku
Member
_
26. helmikuuta 2004 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta hubi hommasta vielä.. Itsekkin oon just alottanut DC++:n käytön ja olen ollu tyytyväinen. Ei ole yllä mainittua sattunut minulle.. Kertokaapas muutama hyvä hubi missä kannattas käydä..
kuakku
Member
_
26. helmikuuta 2004 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta hubi hommasta vielä.. Itsekkin oon just alottanut DC++:n käytön ja olen ollu tyytyväinen. Ei ole yllä mainittua sattunut minulle.. Kertokaapas muutama hyvä hubi missä kannattas käydä..
Pete-74
_
26. helmikuuta 2004 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dahou miksi et pääse mainitsemallesi hubillesi takaisin??Bannattu??Vai onko käytössäsi hubilla kielletty clientti esim. reverse connect vai liian vanha dc versio mikä on kielletty aivan sen turvallisuus bugien tähden.
Ja Linkulle viestiä et olen samaa mieltä noista OP:sta tietyillä hubeilla ton takia luovuinkin ko. hubien OP oikeuksistani!!
Ja Juusu jos meinaat noita erittäin suuria hubeja tolla kommentillasi isä maksaa niin ne hubit tulevat kohta menemään kiinni koska niitten yhteydet on tarkoitettu aivan muihin hommiin kun hubien pyörittämiseen!Ite pyöritän omaa hubia ja maksan siitä 99 egee kuussa ja sinne on kaikki tervetulleita ja OP:ien käytös on takuulla asiallista.Kattokaas mun nikki ja sitten julkisista hubeista kattelette hubeja niin löydätte kyllä mun hubin ja tulkaa käymään niin voin kertoa teille siellä kaikkea muuta asiaan liittyvää (menee tässä niin romaaniksi).
Junior Member
_
27. helmikuuta 2004 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bannausta ei tullut, ei ole mitään reverse connectia ja uusin versio käytettävissä DC++:stä.
Pete-74
_
27. helmikuuta 2004 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa onpas outo homma:( Mitä se ilmoittaa syyksi ettet pääse ko. olevalle hubille??
Oletko laittanut hubin suosikkeihisi ja hubi käyttääkin nyt eri porttia.
Tarkistas se osote nyt ihan ekaks ettei se vaan oo muuttunut tai just lähinnä toi portti.
Pakkohan sen on jotain ilmoittaa miksi et pääse hubille.Postaas tänne et mitä ni selvitetään syy jos noi edellä mainitut konstit sitten auta.
Junior Member
_
27. helmikuuta 2004 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen en vielä päässyt hubille ja nyt pääsen. Silloin se sanoi vain, että "connection timeout." Osoite oli kyllä varmasti oikein. Onko mahdollista, että se joku häiskä olis voinut saada koneeni jotenkin sekasin, kun se nollas sen latauksen mun koneeltakin? Saa joka päivä melkein olla asentamassa DC:tä uudestaan, kun ei yhdistä. Reinstallin jälkeen menee normaalisti taas vähä naikaa.
Pete-74
_
27. helmikuuta 2004 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä toi connection timeout viittaa siihen että nettiyhteydessä on jotain vikaa joko sulla tai sitten hubin kaista rupee oleen niin tukossa ettet pääse sinne siitä syystä.
Onko varmaa ettei palomuurisi estä dc:n käyttöä??
Onko tarvittava portti auki dc:n käyttöä varten??
Oletko määritellyt itsesi activeks jos olet muista tarkistaa oma ip:si jos se on dynaaminen.
Kysäses hubin joltain OP:lta apua.Ja jos et saa apua/neuvoja niin vaihda siinä tapauksessa hubia sillä semmosiakin hubeja on olemassa missä neuvotaan/autetaan ja ollaan vielä kaiken lisäksi ystävällisiäkin:)
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
28. helmikuuta 2004 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sillä niin väliä ole. Olen heittänyt hubin jo suosikeista ja käytän muita mitä löytyy.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ hubien käytöstä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy