User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > tartis daemon tools apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tartis daemon tools apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
21. joulukuuta 2008 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon vähä tyhmä enkä tiiä miten se toimii niiku elikkä voiks joku auttaa
Valle123
Newbie

1 tuotearvio
_
21. joulukuuta 2008 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuuleppa se on niin yksinkertaista että lataat tämmöisen ohjelman kuin PowerIso ja heität daemon toollsiin menehän. Se on surkea ohjelma ja PowerIso ajaa justiin saman asian ja enenmänkin. Jos et tajua tästä ohjelmasta kerroppa siitä täällä uudestaan, niin auttelen.

Poweriso

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2008 @ 12:00

Junior Member
_
21. joulukuuta 2008 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noi mulla on toi poweriso. nii ja haluisin saada ton waretetun bf2 toimii. nii mitä mun pitää tehä
Hencka
Suspended due to non-functional email address
_
21. joulukuuta 2008 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tietenkin poistaa waretettu ja ostaa aito kaupasta
Senior Member

32 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2008 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spada:
noi mulla on toi poweriso. nii ja haluisin saada ton waretetun bf2 toimii. nii mitä mun pitää tehä
Jos ei taidot riitä, ni kauppaan ostamaan. Lisäksi täällä on KIELLETTY kopiosuojauksen kiertämiseen liittyvät kyselyt tai vastailut. Joten ehkä luet vaikka alkuun foorumin säännöt?

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Mainos
_
__

_
Moderator

14 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei keskustelua laittomasta kopiosta.

Sitäpaitsi, BF2 on 100% verkkopeli eli voit vain pelata botteja vastaan tai kourallisella "kräkkiservuja". Suosittelen ostamaan aidon pelin kaupasta.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > tartis daemon tools apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy