User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 08:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > uusi järjestelmä, mutta näytön kuva katoaa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi järjestelmä, mutta näytön kuva katoaa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
22. joulukuuta 2008 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on jälleen samanlainen ogelma kun aijeimingin, mutta nyt asensin Vistan päälle XPn. XP toimi kunnes juuri kun olin asentamassa kännykältäni ajureita. XP:en näytön kuva katosi ja ogelma alkoi. Nyt on muuten sama ogelma, mutta kuva katoaa nopeammin kuin Windows Vistassa. Koneessa oli jokin aikaa Ubuntu Linux joka toimi moitteettomasti. Koneeseen olin juuri asentanut näytönohjaimen ajurit ja Ethernet paikan ajureita olin asentamassa. Näytönohjain on kunnolla kiinni koneessa ja kaikki johdot kunnolla kiinni. Eri resoluutioita olen kokeillu.

Eli siis näytön kuva katoaa noin 2 minuutin kulutua käynnistyksestä, mutta koneen valot jäävät päälle. Tuulettimet alkavat myös hurrata aivan kuin viimeistä päivää. Vikasietotilassa kone toimii normaalisti.

Olen tullut siihen että näytönohjaimessa tai ajureissa on jotain häikkää, mutta entiseen Vistaan en ollut asentanut uusia ajureita kun vika ilmeni. Näytönohjain on ATi Radeon HD 2600 pro ja puolivoutta vanha. Kuitenkin näytönohjain toimi hyvin Ubuntussa. Niin ja voisiko tämä olla mitenkään viruksen aiheuttamaa.

Että apuja kaivataa.
Member
_
23. joulukuuta 2008 @ 00:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko vikasietotilassa verkkoyhteyttä?

Explore
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > uusi järjestelmä, mutta näytön kuva katoaa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy