Elikkäs elikkäs, Diablo 2 ei normaalisti pyöri Vistassa. MUTTA, muissa foorumeissa on joku pyytänyt apua ongelmiin, kuten että Diablon värit ovat sekaisin Vistassa. eli sen pitäisi pyöriä myös siinä, mutta en tiedä miten sen saisi tekemään niin...
Moro, minulla rupesi toimimaan diablo 2+lisäri koneella, kun tein pikakuvakkeen Diablo II.exe tiedostosta ja menin kuvakkeen ominaisuuksiin ja sieltä välilehti "yhteensopivuus", suorita se Windows 2000 muodossa. Pistin näytön tarkkuudeksi myös sen 640x480, ja rupesi toimimaan....
Mulla on diablo2+lisäosa ja vista (sp1) ja ei ole ollut mitään ongelmia pelaamisessa.
En oikeastaan tiedä miten tuo pelkkä diablo2 toimii vistassa, mutta lisäosan kanssa ainakin toimii (Lisäosa tukee 800x600 resoluutiota). Kannattaa myös päivittää tuo diablo2 uusimpaan versioon koska siinä saattaa tulla vista tuki mukana.
Elikkäs diablon voi päivittää yhdistämällä battle.nettiin taikka lataamalla battle.netin sivuilta patchit.. jos käytät no-cd hommeleita niin joudut ehkä asentamaan pelin uudelleen. Uusin diablo2 versio ei vaadi cd:tä pelaamiseen enään, vaatii kyllä joidenki tiedostojen kopioimisen cd:ltä diablo2 kansioon.
E: Koita tuota yhteensopivuustilaa (xp sp2) jos lisäri tai patch ei korjaa ongelmaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etzka326: Moro, minulla rupesi toimimaan diablo 2+lisäri koneella, kun tein pikakuvakkeen Diablo II.exe tiedostosta ja menin kuvakkeen ominaisuuksiin ja sieltä välilehti "yhteensopivuus", suorita se Windows 2000 muodossa. Pistin näytön tarkkuudeksi myös sen 640x480, ja rupesi toimimaan....
Jaa, mä en nähny sitä "Yhteensopivuus" väljlehteä missään. kai se pikakuvake pitää sitten tehdä =D