User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 08:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > miten pspeelle leffoja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten pspeelle leffoja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. joulukuuta 2008 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen laittanut L:/MP_ROOT/100MNV01/ ja sinne lisännyt MPEG-4 tiedoston nimellä M4V10500 ja kokeillut myös M4V10001. Tiedostot näkyy pspeen viedo valikossa mutta kun koitan avata sitä tulee lukeen "The data type is not supported"
Miten saa toimimaan?
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. joulukuuta 2008 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tee vaan muistikortin juuren kansion nimeltä VIDEO eli sen pitäisi olla K:/VIDEO ja sitten sinne laitat videot MP4 muodossa.
Senior Member

38 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2008 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja videot saat helpoiten oikeeseen muotoon ja oikeelle resolle Media Coder PSP Edition nimisellä ohjelmalla, löytyy kyl googlella. Se on vaan PSP:lle tarkotettu joten sillä ei voi laittaa asetuksia pahemmin väärin jaa jos subeja tarviit niin nekin menee kunhan laitat saamaan kansioon samalla nimellä.
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. joulukuuta 2008 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt toimii kiitos. Mutta mihin kansioon tuolla Mediacoder ohjelmalla ne convertoidut menee?
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. joulukuuta 2008 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinne mikä siellä oikeassa yläkulmassa lukee ton EXTENSION nappulan oikealla puolella jos sulla on ihan normi MediaCoder ja jos taas joku MediaCoder PSP edition niin sitten voit vaan laittaa Windowsin omaan HAKU toimintoon että .mp4 niin se ettii kaikki MP4 muodossa olevat videot ja katot sun videos sieltä ja sen kansion missä se on.
rooki12
Junior Member
_
30. joulukuuta 2008 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullakaan ei toimi vaikka oon laittanu mp4 muodossa ja mulla se juttu näin j:/video
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
30. joulukuuta 2008 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rooki12:
mullakaan ei toimi vaikka oon laittanu mp4 muodossa ja mulla se juttu näin j:/video
CAPSI PÄÄLLE JA MUUTA video MUOTOON VIDEO
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > miten pspeelle leffoja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy