User Käyttäjä Salasana  

lauantai 22.2.2025 / 04:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > fullhd telkka 1000? budjetilla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FullHD telkka 1000? budjetilla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

2 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2008 @ 01:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Itellä ei ole juuri mitään kokemuksia telkkujen maailmasta joten kysyn teiltä.

Eli Mahdollisimman hyvä ja vähintään 40" saisi olla. Ja LCD ei Plasmaa. 3 HDMI liitäntää olisi kanssa plussaa.

Make
hude
Newbie
_
25. joulukuuta 2008 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin hakemassa tällaisen ja olen tyytyväinen
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32887
Senior Member

38 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2008 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä itekkin oon tässä noita katellu kun iskä on puhunut, että kohta ostetaan uus fullHD telkkari niin noista Sonyn W4000 oon lukenu oikeestaan pelkkää hyvää.
Senior Member

2 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2008 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu. isä puhui uuden telkun ostosta ja oli vielä mielissään kun sanoin että voisin osan seuraavasta tilistä siihen antaa :)

Toi kyl näytti ja kuulosti melko kivalta ja menee vielä helposti budjettiin :)

Mitä sitten löytyy kalliimmasta telkasta. Eli mitä tosta puuttuu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2008 @ 17:03

AfterDawn Addict
_
28. joulukuuta 2008 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hude:
Kävin hakemassa tällaisen ja olen tyytyväinen
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32887

Tota samaa Sonya olen itselleni hankkimassa heti ensi vuoden alussa.
Kävin parissa paikallisessa kodinkoneliikkeessä katsomassa.
Hyvä laite tohon 1000? hintaan.

Oku12
Newbie
_
29. joulukuuta 2008 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
W4000 mallista puuttuu motionflow 100hz joka on kalliimassa w4500 mallissa.
Senior Member

2 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hintaeroa on 270? niin kannattaako tuo kalliimpi sitten ottaa? Koska jos kerrankin ostaa niin eihän silloin huonoa kannata ottaa.
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2009 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni kyseinen KDL-40W4000 E ja puolenvuoden kokemuksella voin sanoa, että liikken toisto on erittäin asiallinen ilman 100Hz. Hyvä telsu, suosittelen.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > fullhd telkka 1000? budjetilla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy