Nat type Moderate ONGELMA!!
|
|
spede93
Newbie
|
27. joulukuuta 2008 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs ´meillä on kaksi xboxia, joten toinen on yhdistetty liveen modeemin kautta ethernet kaapelilla ja toinen läppärin kautta ethernet kaapelilla. Kaikki ovat samassa kotiverkossa. Modeemi on A-link rr24ab. Live toimii hyvin molemmissa koneissa, paitsi testissä nat typen tila on moderate. Tämä häiritsee Halo 3 matseissa ym. kavereiden kanssa puhumista.
Modeemin asetuksissa on seuraava ongelma.
Tein tämän ohjeen mukaisesti.
[url=http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/A-Link/RR24/Xbox_Live_360.htm][/url]
Sitten ilmenee seuraava ongelma. Kun olen tehnyt custom port forwardingissä tarvittavat toimeenpiteet, se ei ilmesty available rules listaan. Joten tein saman jutun (mitä ylemmässä linkissä käsketään) Users välilehteen. Nyt sääntö ilmestyi available rules listaan, sitten lisäsin sen applied rules listaan, painoin apply ja savetin asetukset, sitten loggasin ulos
Mutta se ei toiminut. Nat on silti moderate.
Olen kokeillut restarttaa modeemin ja kokeillut laittaa modeemin palomuurin pois päältä.
Sitten kun teen testin xboxilla, nat typeksi tulee vieläkin moderate. Mitä voin vielä tehdä asialle?
Kiitoksia etukäteen...
|
spede93
Newbie
|
27. joulukuuta 2008 @ 00:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin, elikkäs nyt sain ongelman korjattua. Laitoin destination ip:ksi Xboxini ip:n enkä oman koneeni.
|
spede93
Newbie
|
27. joulukuuta 2008 @ 02:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelma ei poistunutkaan , olin liian hätäinen. Onko kellään ideoita ?
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
27. joulukuuta 2008 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile kytkeä xbox modeemin porttiin 3 tai 4. Nuo portit eivät ole NAT:n takana vaan ns. suoralla yhteydellä. Omat konsolit PS3 ja xbox360 kytkettyinä modeemissa portteihin 3 ja 4 ,hyvin toimii eikä ole tarvinnut kikkailla asetusten kanssa.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
paavis
Newbie
2 tuotearviota
|
27. joulukuuta 2008 @ 12:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä sama modeemi ja tein noitten ohjeiden mukaan kanssa JA vaikka en lisänny niitä sinne aplied rules kohtaan, kun ei ne säännöt ees ilmestyny sinne availeble rulesiin niin silti toimi..
|
spede93
Newbie
|
27. joulukuuta 2008 @ 20:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, kokeilin tuota ylempää tapaa. Nyt testi menee läpi mutta halossa silti nat type on moderate, siihen tulee ilmoitus. Lagi on sietämätön ja kavereiden puheet pätkivät. Meillä on 8mb netti.
|
spede93
Newbie
|
29. joulukuuta 2008 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämä menee yli ymmärryksen. Nat type oli eiliseen asti moderate tilassa, mutta nyt yhtäkkiä sen on strick. En ole koskenutkaan modeemin asetuksiin. Onko tuo A-link rr24ap tiensä päässä, vai mikä siinä on?
|
Anton45
Newbie
|
29. joulukuuta 2008 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on sama ongelma, tosin mulla taas ei tule minkäänlaista ongelmaa kun testaan Xboxilla yhteyttä, eli NAT pitäisi olla open.
Silti randomisti tulee disconnectia kun pelaan cod 4, cod 5, ja halo 3 livessä. eli periaatteessa sama ongelma kuin yllä, mutta NAT on open.
Reititin/modeemi on Scientific Atlanta Epr2325R3.
Meillä on kaksi konetta, toinen (läppäri) on langattomasti yhteydessä nettiin, ja pöytäkone langallisesti yhdistettynä modeemiin. Boxi on ethernet kaapelilla kiinni modeemissa.
Jos voisitte muakin valaista, niin ois kiva =).
Ja olen tarvittavat portit avannut modeemin asetuksista, ja yrittänyt ilman palomuuria. upnp:n olen laittanut päälle.
Moro
|
olofin
Newbie
|
12. tammikuuta 2009 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko vaikeaa muuttaa NAT typeksi strictistä open? Itse en omaa kovinkaan monipuolisia taitoja tämän tyylisien tapauksien kanssa. Mahdollisimman selkeää ohjetta jos mahdollista. kiitos.
|
Mainos
|
|
|
smirresmr
Newbie
|
1. maaliskuuta 2009 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla kans oli toi a-link rr ab. Samoja ongelmia kuin teillä. Voin kyllä antaa vinkin millä ratkasta ongelma helpoiten. Osta uus modeemi. Mulla meni hermot jatkuvaan säätämiseen kun eräänä päivänä oli natin tila open, joskus strickt ja joskus moderate. Pääsinpä ongelmasta vaihdettua modeemin. Nomutta jos et halua uutta modeemia ostaa niin kannattaa koittaa pistää sillattu xboxin ip-osote DMZ-tilaan. Mulla autto. Yks tapa on myös resetoida koko modeemi ja laittaa ENSIMMÄISEKSI xbox kiinni siihen. Seki autttaa.
|