User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 1.7.2024 / 12:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > ac3 philips dvd737:ssa?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
AC3 Philips dvd737:ssa?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
bilis
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. helmikuuta 2004 @ 05:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luin kyllä tuon pitkän 737-ketjun, mutta sieltä en saanut vastausta tähän: on pari xvid/ac3 pakattua leffaa, ja subitkin on, mutta kun koitan soittaa philipsissä tätä, niin tekstit ja kuva näkyy, mutta ääntä ei kuulu. mutta jos koitan samaa levyä yamadassani, niin kuva näkyy ja äänet kuuluu, mutta tekstit ei näy (yli 19 merkkiä). äänen olen vetänyt coaxiaalilla vahvistimeen, mutta sielläkään ei näy mitään elon merkkejä että jotain ääntä tulisi piuhaa pitkin. mp3 pakattu ääni tulee oikeen kivasti läpi, ja ac3 mikä on dvd-leffasta, sekä dts:kin tulee. mutta mikä asetus on väärin kun ac3 ei toimi divx/xvid leffoissa, vaikka sama leffa toimii yamadassa? firmware on 4.1.26 (uusin?)
bilis
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. helmikuuta 2004 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
höh, oon vähän pettyny ettei kukaan auttanu. eli ongelma selvis kun jakso vaan tarpeeks kauan pähkäillä sen philipsin kaa: LPCM piti vaihtaa 48khz -> 96khz. ongelma vaan oli siinä, että vaikka kuinka sitä vaihdoin niin ei vaikuttanu mitenkään leffaan, ennenkun sitte vihdoin ja viimein jossain vaiheessa otin sähköt laitteesta pois ja olin jättänyt tohon jälkimmäiseen asentoon sen LPCM:n. piti ottaa siis sähköt pois, että laite reagoi tuohon muutokseen. nyt rokkaa ja raikaa oikeen kivasti ihan kaikki leffat mitä oon laittanu laitteeseen, eikä mitkään subitkaan ole vielä olleet toimimatta.
Newbie

2 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2004 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vihjeestä! Mulla oli kanssa 2 elokuvaa joissa ei kuulunut ääntä, mutta toi auttoi.
bilis
Junior Member

1 tuotearvio
_
27. helmikuuta 2004 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä kestä, hyvä kun oli jollekin muullekin avuksi toi muutaman tunnin ropailu.
orvokki
Junior Member
_
4. maaliskuuta 2004 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tosi paljon, mä kysyin tota tuolla ketjussa, eikä kukaan oo auttanut. En oo tosin vielä kokeillu, että toimiiko, eli nyt alan itsekin roplaamaan ;) En muuten ymmärrä miksi 4.1.26 firmware on poistettu ja 19 on jälleen mukamas uusin? Olen kyllä päivittänyt 26:n, ainoa hyöty siitä oli, ettei kone jumahtele jatkuvasti.
Mainos
_
__
 
_
bilis
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. maaliskuuta 2004 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo.. sama homma mua ihmetyttää, kun ainoastaan japani/kiina version firmware on jätetty sinne, ja muut areat on downgradettu? laitoin eilen mailia Philipsille, ja kyselin mikä vaara siinä uudessa firmwaressa oli kun piti pois ottaa.. eipä oo vielä vastausta kuulunu..
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > ac3 philips dvd737:ssa?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy