User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 07:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > auttakaa ie aukaisee mainos ikkunoita. vaikka käytössä mozilla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa IE aukaisee mainos ikkunoita. Vaikka käytössä mozilla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ZeroGravi
Suspended due to non-functional email address
_
28. joulukuuta 2008 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli käytössä on uusin mozillan versio (versio 3.0.5). Ja IE pukkaa heti kun käynnistän mozillan niin mainosta ruutuun, jostain peleistä tai jostain muista maksullisista ohjelmista. Ja kun seikkailen netissä, niin noin 10 min välein aukeaa mainosikkuna taas uudelleen. Siis todella ärsyttävä kun koittaa esim. kirjoittaa jotain niin se jää kesken kun avautuu uusi ikkuna. Ja olen poistanut IE:n käytöstä ja Mozilla on oletusselaimena. Virukset olen tarkistanu eikä NOD32 ainakaan ole mitään löytänyt koneelta. Palomuurina on Sygate ja sieltä olen laittanut IE:n estettyjän listalle, mutta silti se päästää sen läpi. Osaisiko joku neuvoa mistä tämä vois johtua ja mikä siihen auttaisi. Ongelma oli noin 3kk poissa ja nyt aloitti taas uudelleen eilen, sitä ennen noin vuoden ajan teki kokoajan samaa. Mitään uusia ohjelmia en ole asentanut, enkä päivitellyt konetta muutenkaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > auttakaa ie aukaisee mainos ikkunoita. vaikka käytössä mozilla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy