Pleikkarin ohjainliittimestä usb-liitin?
|
|
iivokki87
Member
|
29. joulukuuta 2008 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro
Olisko kenelläkää hajua et miten saa itse tehtyy pleikkarin ohjaimeen usb liitin?Tai mitkä johdot pitää yhdistää mihinki värii.Usb-liittimestä tulee musta,punainen,vihreä ja valkoinen johto,ja pleikkarin pleikkarin piuhasta nuo samat+keltanen,sininen,oranssi ja ruskea.Mitkä piuhat kytken toisiinsa?laitoin kaikki samat värit nyt yhtee mut ei toimi.Ja pc ei ees tunnista sitä.Tiedän et hullua toi on,mut jos joku vois antaa vinkkiä ni olisin kiitollinen.
Kiitos.
|
Jake78
Member
|
29. joulukuuta 2008 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelisin katsomaan tätä sivua.
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2008 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos en väärin muista, niin tuo homma ei ihan suoraan noin onnistu (joku viisaampi tässä asiassa korjatkoon, jos muistin väärin), vaan tarvitset adapterin esim. tällaisen.
:.Phantomenium.:
|
Coot
Member
|
30. joulukuuta 2008 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
tässä myös adapteri, vähän halvempi
Lainaus: Ominaisuudet:
Muuntaja tukee yhdenaikaisesti kahta ohjainta
Yhteensopivuus PS 1 ja PS2 pelikonsoleiden ohjaimien kanssa.
Muuntaja tukee kaikkia ohjaimien painikkeita
Tukee myös vibraatio toimintoja, joilla esim. Rallipelit tuntuvat erittäin aidoilta
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2008 @ 14:24
|
Arazor
Suspended due to non-functional email address
|
8. helmikuuta 2009 @ 23:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2009 @ 23:50
|
Thomazu
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. helmikuuta 2009 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iivokki87: Moro
Olisko kenelläkää hajua et miten saa itse tehtyy pleikkarin ohjaimeen usb liitin?Tai mitkä johdot pitää yhdistää mihinki värii.Usb-liittimestä tulee musta,punainen,vihreä ja valkoinen johto,ja pleikkarin pleikkarin piuhasta nuo samat+keltanen,sininen,oranssi ja ruskea.Mitkä piuhat kytken toisiinsa?laitoin kaikki samat värit nyt yhtee mut ei toimi.Ja pc ei ees tunnista sitä.Tiedän et hullua toi on,mut jos joku vois antaa vinkkiä ni olisin kiitollinen.
Kiitos.
Feron:n sanoja lainaten niin myös mielestäni tuo ei onnistu suoraan johdot yhteen liittämällä. Luulisin että jonkin sortin ajurit olisi hyvä olla jotta toimisi, ja sellaisia ei taida PS2 ohjain sisältää ja ei niitä taida kovin helposti itsekkään tehdä. Että adapterin joudut hankkimaan. Itselläni on tällainen König Gaming USB-adapteri, hyvä ostos oli ja hyvin on toiminut.
|
Secre
Junior Member
|
12. maaliskuuta 2009 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla olis yks kysymys kans noihin adaptereihin ja PS2 ohjaimiin. Eli pystynkö pelaamaan PS2 ohjaimella PC-pelejä, jos hommaan tuollainen adapterin?
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
12. maaliskuuta 2009 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
|
Senior Member
|
13. maaliskuuta 2009 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Secre: Mulla olis yks kysymys kans noihin adaptereihin ja PS2 ohjaimiin. Eli pystynkö pelaamaan PS2 ohjaimella PC-pelejä, jos hommaan tuollainen adapterin?
Kyllä pystyt. Joissain harvoissa peleissä saattaa tosin ilmetä ongelmia. Mutta esim. itse en ole vielä törmännyt peliin, jossa tuo ei toimisi.
|
Secre
Junior Member
|
13. maaliskuuta 2009 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
No perhana, mikähän mulla sitten on ongelmana. Kun ostin tuollasen adapterin ilman parempaa tietoa, mutta olin melko varma, että sillä voi peleta pc pelejä. Eli ongelmana on se, että napit ei toimi. Nuo ohjaimen joystickit kyllä toimii mutta napit ei. Ohjaimena on Logitechin langaton ja adapterina Speedlinkin adapteri.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
16. maaliskuuta 2009 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa, itse en ole koskaan kokeillut tarvikeohjaimia tuon adapterin kanssa. Voi olla, että syynä on juuri tuo tarvikeohjain. Onko siinä lisänappeja, kuten "autofire" tms. turbonappeja? Ja oletko kokeillut, että painat analog-napista analogin päälle/pois, että vaikuttaako se suuntaan tai toiseen?
Itselläni on originaali PS2-ohjain ja se on toiminut moitteettomasti.
|