User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 14:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > usb hiiri pätkii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USB Hiiri Pätkii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jerico
Account closed as per user's own request
_
30. joulukuuta 2008 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja nyt kun pääsin vauhtiin niin mulla on myös ollut toinen pirumainen ongelma. Eli nykyään välillä hiiri pätkäseen jostain syystä kun pelaan tai vaikka normisti wintoosaa käyttäessä. Pointer vain jäätyy paikalleen ja hiirestä sammuu pohjasta optinen valo....kaikki kuitenkin palaa ennalleen pienen hetken päästä. Varsin raivostuttavaa jos pelailee jotain vähänkään nopea tempoisempaa peliä. Tämä ongelma on ollut mulla jo jonkin aikaa tosin, ei alussa kun ostin tuon kyseisen hiiren....lähinnä tuntui ilmestyneen yhden formatointi kerran jälkeen. Anyways kyseessä Windows Vista Ultimate x64 joten natiivi ajurit kuulemma löytyy ainakin Logitechin mukaan Vistasta. Nii ja en usko, että jää poweristakaan kiinni kun on 750w motukka.
WoPiF
Newbie
_
30. joulukuuta 2008 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko hiiri Logitech MX518? Mulla on ollu paljon ongelmia kyseisen hiiren kanssa, ensimmäinen meni hajalle ja se meni takuuseen. Nyt mulla on toinen samanlainen hiiri ja mullakin alko ihmeellisesti pätkiin tää hiiri aivan samalla tavalla ku sulla. Syy selvis, hiiren johto oli hiiren juuresta katkeamassa. Otin pätkän johdosta pois ja yhdistin johdot ihan vaan teippi patentilla ja hyvin on toiminu. Johto oli siis poikki aivan hiiren juuresta ja nyt se liitoskohta on hiiren sisällä niin se ei joudu rasitukselle ku liikuttelee hiirtä. Kokeile taitella johtoa eri kohdista, etenkin ihan hiiren juuresta ja katso sammuuko hiiren valo.
Jerico
Account closed as per user's own request
_
31. joulukuuta 2008 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok kiitoksia täytyy kokeilla....tätä vähän oon epäillytkin.
Newbie
_
24. tammikuuta 2009 @ 01:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on sellanen ongelma et lainasi kaverille konetta ja sit se pisti siihen USB-hiiren toimii hyvin winukas mut ku menee pelaa nii pätkii on päivitetty ja asennettu logitechin setpointia. Hiiri on MX400 sama juttu oli kun lainasin ihan tavallisen optisen fujitsun hiiren joka menee siihen tavalliseen hiiri paikaan (en muista paikan nimiä). Tälläisi ongelmia ei ollu kun kone oli omassa käytössä toimi hyvin ei pätkinyt tai mitään muuta sellaista. Jos joku voisi auttaa kauhea kiire ei ole mutta jos saisi vastatuksi kuukauden sisään ja vielä pahoittelen kirjoitus virheitä.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
24. tammikuuta 2009 @ 01:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja MX400 valo ei palanut.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > usb hiiri pätkii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy