User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 19:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > apuja visa electron- kuvan valitsemiseen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apuja Visa Electron- kuvan valitsemiseen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

20 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli kauhea pakkomielle saada joku hieno kuva tuohon läpyskään :) Mitä nyt luin niin niitä rajoitteita on, että kuvassa ei saa olla henkilöitä eikä se saa olla rekisteröity tavaramerkki. Kuvan resoluutio tulee olla muistaakseni min. 1200x700. Eli ehdoitelkaapa sellaisia kuvia, joita voisitte pistää luottokorttiinne :)
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tekisi mieli sanoa, että aika turha threadi. Itseäni ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, mikä kuva pankkikortin päällä on, kunhan tililtä löytyy katetta.

Mutta kun kerran kysyit, niin itse pidän joko auringonlaskuista tai sitten jostain vehreistä maisemakuvista. Eli googlen kuvahakuun hakusanaksi joko "sunset" tai "summer nature"
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Visa Electronhan ei ole mikä oikea luottokortti. Itse pidän eniten tämän kortin kuvasta:
http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakka...old/700954.html

Näppärä kortti, ei vuosimaksua ja ilmaiset matka- ym. vakuutuksia.;)
Senior Member

20 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Japsu1:
Visa Electronhan ei ole mikä oikea luottokortti. Itse pidän eniten tämän kortin kuvasta:
http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakka...old/700954.html

Näppärä kortti, ei vuosimaksua ja ilmaiset matka- ym. vakuutuksia.;)
Huomaa että mulla on Electron koska noita mastercardeja ei anneta alle 18-vuotiaille :) Ja tiedän, electron ei ole luottokortti. Tarkoitin vaan sillä että kuvia joita voisitte pistää omiin kortteihinne.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tarkoitin vaan sillä että kuvia joita voisitte pistää omiin kortteihinne.

Sorry , täällä on vaan niin huonot hymiöt. Miten olisi täältä tuo "Bono-koira"?
https://www.cardlikeme.fi/card/A_StO0rA2cGY8B?ImgGallery=53

Itse olen niin pihi että en noista kuvista maksaisi, kuten en myöskään auton erikoisrekisterikilvistä...=)
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on yhessä electronissa tollanen hauska Happy Tree Friends hahmo.
Tiedä sit meneekö enää läpi tollaset, kun onhan tuokin jollain tekijänoikeuksilla suojattu ;) Mulla meni ;)

Mainos
_
__

_
Senior Member

20 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Mulla on yhessä electronissa tollanen hauska Happy Tree Friends hahmo.
Tiedä sit meneekö enää läpi tollaset, kun onhan tuokin jollain tekijänoikeuksilla suojattu ;) Mulla meni ;)
No sehän on joku henkilö kuka ne tarkastaa, kai joku pankkivirkailija? Jos tarkastaja ei tiedä esim koko happy tree friendseistä mitään eikä siinä mitään tekijänoikeustekstejä löydy niin aika varmasti ne sen hyväksyvät. Tuossa keksin että vähän "photoshoppaan" ja tällainen olisi mielestäni makee :D Ainakin nyt kavereitten keskuudessa :)

E: Ja koska happy tree friendsit ovat mahtavia, tuli tällainenkin :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2009 @ 23:13

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > apuja visa electron- kuvan valitsemiseen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy