User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.6.2025 / 06:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > servukone alle 60e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Servukone alle 60e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Touho14
Newbie
_
2. tammikuuta 2009 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myydäänköhän missään jotain käytettyjä tai vanhoja koneita alle 60e? Pitiäisi saada edullisesti joku vanha kone, että voisi sen sitten jättää 24/7 servua pitämään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2009 @ 21:04

Touho14
Newbie
_
3. tammikuuta 2009 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykö?
riekha01
Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2009 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huutonetistä itte oon ostanu
Touho14
Newbie
_
3. tammikuuta 2009 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti riekha01:
huutonetistä itte oon ostanu

Miten mä huuto.netistä saan mitää ostettuu, jos ei ole nettipankkia?
Member

2 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2009 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nettipankkitunnukset voi hakea pankista, ei maksa mitään. Eipä niitä tilisiirtoja saa muuten tehtyä paitsi sitten lähtemällä itse pankkiin ellei ole nettipankkitunnuksia.
Member

31 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2009 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälaista servua aattelit pitää?

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
4. tammikuuta 2009 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monet myyjät kelpuuttaa myös perus käteisen, eli jos on tuuria niin saatat löytää jonkun lähettyviltäsi. Omakohtaista kokemusta on, löysin kannettavan (Acerin joskus vuosia sitten) myyjän samasta kaupungista missä käyn (tai no, kävin) koulua. Käteisellä maksoin ja molemmat olivat tyytyväisiä.

Ainakin Jyväskylässä on liike nimeltään Akiri. Ne ovat erikoistuneet juuri käytettyjen koneiden myyntiin.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=k%C3...&meta=&aq=f&oq=

Hintoja en viitsinyt katsoa.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > servukone alle 60e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy