User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 20:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steamin pelit heittää lagipiikkejä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steamin Pelit Heittää lagipiikkejä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Symbiotic
Member
_
2. tammikuuta 2009 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on vikana kun pelaan netissä jotain steamin peliä esim. garrys mod,Counter Strike Sourcea niin tulee kokoajan lagipiikkejä eikä koneen uudelleen käynnistys auta ollenkaan, olen scannanut koneen viruksista käyttäen HJT ja Avast sekä spybot eikä nuo ole löytäny mitään olen myös eheyttäny kovalevyt eikä asia silläkään parannu mikä neuvoksi?

Kyllä
m0ksa
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2009 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko asus:sin emolevy?
Senior Member

15 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipä tuo kyllä emolevystä johdu.. ;)
m0ksa
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2009 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuSOS:
No eipä tuo kyllä emolevystä johdu.. ;)
http://supportwiki.steampowered.com/fi/P...on_ASUS_emolevy
Symbiotic
Member
_
3. tammikuuta 2009 @ 00:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä minulla on asus mutta jos se olis Asus Emolevystä kiinni niin eikö nuo viat olisi aikasemmin tullu? lagipiikit alko vasta noin 2 viikkoa sitten

Kyllä
Symbiotic
Member
_
3. tammikuuta 2009 @ 00:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
plus mulla ei ole mitään kokemusta BIOS:sin päivityksestä

Kyllä
Senior Member

15 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2009 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Symbiotic:
plus mulla ei ole mitään kokemusta BIOS:sin päivityksestä
Sitten sun ei varmaan kannatakkaan sitä tehdä, mutta jos mielenkiintoa löytyy niin netistä kyllä ohjeita löytyy. =)
Mainos
_
__

_
Symbiotic
Member
_
4. tammikuuta 2009 @ 00:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset kaikille avusta kuitenkin

Kyllä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steamin pelit heittää lagipiikkejä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy