Elikkä minulla on tälläinen ongelma pelit eivät pyöri niinkuin pitäisi ja jostakin syystä näytöllä jos siirtelen kuvakkeita / ikkunoita ne pehmenee ja ei saa hyvin selvää teksistä ei saa yhtään mitään selkoa. Kone on uusi noin 2-3Viikkoa sitten tilasin osina jimmspc storesta, ja he kokosivat tämän.
Koneeni:
Poksi> Antec Sonata III Silent ATX-kotelo (500W)
Prossu> Intel CORE 2 DUO E5200 2.5GHZ
Näyttis> Leadtek GeForce GTX 260 Extreme+ 896MB
Emo> Asus P5Q, ATX, s775,
Ram> 4gb
Olen koittanut gta iv ja ei pyöri hyvin just jotenki kaikkista pienimmällä resolla / asetuksilla. :(
Nfs undercoverkaan ei pyöri hyvin mutta pelattavasti (minimi asetuksilla)
Olen asentanut uusimmat nvidian näytönohjaimen ajurit ja direct x10. Emolevyn ajurit asennettu ja kaikki mitä tuli koneen mukana levyillä!
Elikkäs olen aivan ihmeissäni mitähän tässä voisi tehdä? Need for speedinkin pitäisi olla ihan SUHKOT easya kamaa high asetuksilla O.o
Joten viisaammat auttakaa, minulla ei ole mitään tietoa mistä tämä voisi johtua!? kiitos
juu eli itellä oli samantapainen onglema kun näyttis hajosi..teksteistä ei saannu mitään selvää ja pelit pätki niin älyttömästi (kuin olisi ollu joku 10000 pinggi)...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JNthe: Hmm en tiiä. Luulen että jotain muuta vikaa koska cs source kyllä pyörii hyvin. Mutta epäselkoisuutta on!
Kai näytönohjaimen näytölle määritetyt desktop -asetukset ovat määritetty/säädetty oikein? Esimerkiksi tuo epäselkoisuus voi johtua väärästä resoluutiosta ja virkistystaajuudesta.
Mitä sitten tulee GTA4:n pyörimiseen, ei se kyllä varmaan pyörikkään kyllä kovinkaan hyvin tuolla paketilla, teet sitten mitä hyvänsä, sillä tuo prosessori on hyvin heikohko tuolle ylivaativalle pelille, erityisesti vakiokelloilla.
Rasita näyttistä vaikka Furmark nimisellä softalla. Jos näyttis on hajalla, niin pitäisi artifakteja yms näkyä näytöllä ja mahdollisesti kone kaatuu. Lämpöjä katselet samalla, jos nousee taivaisiin, niin jäähyssä vikaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JNthe: Hmm en tiiä. Luulen että jotain muuta vikaa koska cs source kyllä pyörii hyvin. Mutta epäselkoisuutta on!
Kai näytönohjaimen näytölle määritetyt desktop -asetukset ovat määritetty/säädetty oikein? Esimerkiksi tuo epäselkoisuus voi johtua väärästä resoluutiosta ja virkistystaajuudesta.
Mitä sitten tulee GTA4:n pyörimiseen, ei se kyllä varmaan pyörikkään kyllä kovinkaan hyvin tuolla paketilla, teet sitten mitä hyvänsä, sillä tuo prosessori on hyvin heikohko tuolle ylivaativalle pelille, erityisesti vakiokelloilla.
Desktoppi on ihan niiku pitää. ja ei näyttis paljoo kuumene + ei kaadu vaik kellottaa. Eikä näkynyt taideteoksia kellotuksen aikana / kelloilla.