User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.6.2025 / 06:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > top of the line.....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Top of the line.....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juden
Suspended permanently
_
5. tammikuuta 2009 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro, olen ostamassa uutta konetta ja ajattelin tälläisiä osia, mitä ootte mieltä onko parempia vaihtoehtoja tai muuta sellasta

Thermaltake Armor+ lcs vh600lbws, siin on vesijäähy valmiina

i7 965 Extreme Edition 3,2 ghz, ajattelin kellottaa sen 4ghz

EVGA x58 sli

12gb Corsair xms3 1333mhz,

1kovo 300gb wd velociraptor

2kovo 1tb wd

blu ray gbw asema

bigfoot network killer nic m1,

ehkä joku 22' näyttö mulla on valmiina jo pari vuotta vanha 19'

niistä korteista sit en ole varma ajattelin että tässä 8 päivähän julkaistaan gtx 295 ja sen pitäisi viedä nopeimman kortin titteli ajattelin että heittäis kaksi sellasta sli:hin luin noista uusista emoista että ne ei tue tripla sli x16 et se jakautuisi x16 x8 x8 en tiedä mitä se nopeuden kannalta tarkottaa (tai muutenkaan) mutta voihan sen kolmannen kortin sinne aina myöhemmin laittaa jos on tarve
ja miten noi ajurit vaikuttaa yleisesti ? käyttöjarjestelmäksi ajattelin ultimate 64bit
junkkiz
Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2009 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas näitä trolleja -.-'
Taidat olla sama jätkä joka eilen postasi tänne threadin nimellä "4000-5000e budjetti".

Asus P5Q / E8400 + Noctua NH-C12P @ 4,05GHz / 480 GTX 1536MB / 4GB DDR2 800MHZ / Corsair VX550 / Antec P182B / Vindows 7 64-Bit / Logitech G5 / Logitech G15 / Creative T20 / Sennheiser HD 380 Pro / Asus VE278Q

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2009 @ 12:20

juden
Suspended permanently
_
5. tammikuuta 2009 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul ei oo hajuakaan mikä on trolli mut en oo ennen tänne mitään pistänyt, ja aikuisten oikeesti olis muitten mielipiteillä arvoa,
juden
Suspended permanently
_
5. tammikuuta 2009 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori tosta aikuisten oikeesti, mä oon itse asiassa 20v enkä 13v ja oletan että toi trolli olis niinku spämmääjä jos asia on näin niin vakuutan että en oo trolli, mun mamma kuoli niin sain reilut 30kymppiä perintöä ostin jo m3:sen ja nyt ostan tykki koneen.
Senior Member
_
5. tammikuuta 2009 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samalta vaikuttaa...

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Mainos
_
__

_
juden
Suspended permanently
_
5. tammikuuta 2009 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä paskaa ??????
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > top of the line.....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy