User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.6.2025 / 06:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > arnadan pakettikoneet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Arnadan pakettikoneet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
paperi5
Suspended due to non-functional email address
_
5. tammikuuta 2009 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Olen ostamassa uutta konetta(mieluiten valmis pakettikone) ja löysin nuo arnadan paketti koneet ja mielestäni ne vaikuttivat ihan hyviltä.
Kone tulisi enimmäkseen pelikäyttöön.Mitä mielttä olette esim tästä:http://www.tehokaskone.net/ArnadaGLADIATORPAKETTI.html
WebDesing
Newbie
_
5. tammikuuta 2009 @ 23:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä paketti, hinta/laatusuhde. (Tosi näyttävä) En kyl menis itse mitään muuttamaan. Ota käyttöjärjestelmäks 64bittinen jos haluat hyötyä kaikista noista gigoista. Tuota F-Secure tuskin tarviit, ku Avastillakin pärjää.
Senior Member

5 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2009 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakettikoneissa aina jostain välistä vedetään. Ei se bisnes muuten toimisi. Kasaa itse, niin saat valita kaikki osat ja tiedät mitä siellä koneessa on. Emot ja muistit ovat usein niitä, missä säästetään. Sekös sitten alkaa ärsyttämään, kun aletaan kelloittamaan konetta.

Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
Jake78
Member
_
6. tammikuuta 2009 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Erittäin hyvä palvelu kun tulee vielä postiennakolla. Tuon takia monissa paikoissa tuo on ollut iso miinus, mutta tämä vaikuttaa erittäin hyvältä. http://www.jimmspc-store.fi/ on myös ihan hyviä paketteja. Kaikista parhaimpia on koneet kun ne itse kasataan tai liike kasaa sen. Ei mitään paskaa merkkikonetta, jolla ei tee mitään.

Edit: Kasauksen hinta ei ole montaa kymppiä. Mutta jos tiedät mitä teet niin ehdottomasti kasaa itse..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2009 @ 00:14

Senior Member

38 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2009 @ 00:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä kyllä lähtisin muuttelemaan ja reilulla kädellä. Ensimmäiseksi Phenom II X4 prossuks ja siinä sivusssa tietty emo vaihtoon ja näyttikseks Nvidialta GTX 285. Ja tehoa löytyy yht'äkkiä rutkasti enemmän :) Sanoppas se budjetti tarkalleen ja mitä tarvii itse koneen lisäks (näyttö, hiiri ym) nii laitetaa unnon kone kasaan.
Jake78
Member
_
6. tammikuuta 2009 @ 00:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD:n Phenom II X4 käy kyllä vähän turhan kuumana. Inteli se kannattaa olla. Tuo näyttis (GTX 285) häviää kyseisen paketin näyttikselle aika pahasti.
Mainos
_
__

_
paperi5
Suspended due to non-functional email address
_
6. tammikuuta 2009 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksista!
Budjettini on n.1300 e koneeseen+näyttö, hiiri ja kajarit.Eli yhteensä n.1600-2000e
Konetta en osaa itse kasata.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > arnadan pakettikoneet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy