Ostin siis muutama viikko sitten koneeseen uuden näyttiksen huvikseen..
Kortti on ostettu multitronic:sta 10/12 ja minä ostin sen käytettynä 12/12. Takuuta kortilla 3v.
Eli näyttis ei toimi kunnolla cd-ajureilla, eikä netistä päivitetyillä. Muuten kortti toimii, mutta heti kun yrittää jotain pelata niin pelin latauksessa näyttö menee pimeäksi, eikä lähde kuin resetillä.
Niin ja päivitetyillä ajureilla valitti jotain etteivät ole sopivat...
Bluescreeninkin antanut perinteisesti pariin otteeseen, tämä esim. yksi error atkdisp.
Uutta konetta olen kyllä pikku hiljaa kokoamassa kun alkaa mennä hermot tämän vanhan romun kanssa, mutta olisihan tuo hyvä saada toimimaan ennen myyntiä. Pitäisiköhän lähettää multitronic:n takaisin? Kokeilla kaverin koneessa? Vai mitä tässä nyt tehdä?
Mulla taitaa olla vähän samantyylinen ongelma mun threadissä. Mulla on Asuksen 8800 GTS 512mb ja tulee kans virhe liittyen tohon atkdisp:iin liittyen :/. Tommone virheilmotus tulee ja näyttis kaatuu kun avaan jonkun pelin mm. Far Cry 2.
Joo käyty varmaan kaikki ajurit läpi mitä korttin löytyy.. Oikeaoppisesti poistettu aina edelliset vikasietotilassa lisää/poista-kautta ja driver cleaner pro:lla.
Nyt jumiutunut pelin latauksessa pari kertaa "päättymättömään silmukkaan" ja bluescreen tulee jossa vikana olisi "ati2dvag". Löysin netistä "kikan" jossa neuvotaan puhdistamaan kortti ja AGP-liitäntä, taisi auttaa ettei tule tuota bs:ä enää..
Äsken yritin CS Sourcea pelata tapahtui näin: Serveri latautui kerrankin, serverin "eka ikkuna" vilahti ja näyttö pimeni, ei signaalia. Äänet kuuluivat, mutta nekin jäivät välillä "sahaamaan".
Seuraavaksi HL2 vikailmoitusraportti ja takaisin xp:seen..
Ajurit ovat nyt siis viimeisimmät eli 8.12 ja agp hotfix mukana.
"Tiedostolla ati2dvag.dll ei ole digitaalista allekirjoitusta, eli Microsoft Windows Hardware Quality Labs -laadunvalvonta (WHQL) ei ole testannut tiedostoa. Laitteiston valmistajalla saattaa olla saatavilla ohjain, jolla on WHQL-logo." Näin sanoo DirectX, en ole löytänyt mitään whql-ajureita..
Joo tuota tyhjensin vähä aikaa sit koko koneen ni jääny näköjään piirisarja ajurit asentamatta, josta ilmeisesti johtui ettei kortti toiminut, koska nyt toimii hyvin!