User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.2.2025 / 04:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > playstation 2 on hirveän hidas!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Playstation 2 on hirveän hidas!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
6. tammikuuta 2009 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Playstation 2:seni on hirveän hidas lukemaan levyjä. Aiemmin se ei ole minua haitannut, kun Start -screen pyöri loppuun asti ja vasta noin 7 sek päästä logo tuli näyttöön. Mutta nyt siitä on haittaa, kun ostin NFS Most Wanted -pelin, niin keskellä ajoa se alkaa lataamaan noin 10-30 sekunnin välein.

Milläköhän lailla tuon vian voisi korjata? Itse en oikein osaa korjata sitä, joten löytyisikö jotain korjaamoa Kuopion alueelta?
barsigal
Suspended due to non-functional email address
_
6. tammikuuta 2009 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuskin kannataa viedä korjaamoon ei se ongelma niin iso ole aina on aikaa :D sitten kun hajoaa ostat jonkun paremman konsolin...

Hah Hah ja Pah Pah
Junior Member

7 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2009 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli kyseessä on paljon käytetty laite, saattaa dvd-aseman linssi olla pölyn peitossa... Ellei sinusta ole laitteen avaajaksi (ei kannata jos ei osaa) niin osta puhdistuslevyn kaupasta, ja puhdistat sillä linssin. Eräällä ystävälläni oli sama ongelma. Hän osti uuden ps2:sen ja möi vanhan minulle 20€... Puhdistin linssin ni kyllä levyt latautu :D

Mainos
_
__

_
Arazor
Suspended due to non-functional email address
_
8. helmikuuta 2009 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modpiiri.com myy laser-yksiköitä ja muitakin varaosia PS2:lle, joten sieltä saisi varmastikkin apua. Kannattaa kysyä myös heiltä, josko asentaisivat laserin sinulle, ellet itse ajatellut sitä kiinnittää.
http://modpiiri.com/?sivu=tuotteet&k=2&ak=12&l=2&s=0&cid=2
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > playstation 2 on hirveän hidas!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy