User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.2.2025 / 19:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > epsxe final fantasy ix ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ePSXe Final Fantasy IX ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zigENi
Newbie
_
6. tammikuuta 2009 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mjuuh mul o sellane ongelma ku emulaattoril yritän avata final fantasy IX disc 2 .img tiedostoo nii se avaa sen mut ruutu jää mustaks ja alkuvalikkoo ei tuu näkyvii. oon koittanu tehä siitä .img tiedostost .iso tiedoston mut heittää jtn errorii. apui ?
Junior Member

4 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 00:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko ko. pelin muut levyt moitteetta? jos näin on asia, voisit yrittää avata 1 CD:n, ja sitten valita change disk ja ladata 2:sen...

Oletko liikkeellä muuten linuxilla vai windowssilla, on hieman erilainen käyttöliittymä ePSXe:llä eri versioissa...

Voisit myös kokeilla avata levyä toisella emulla, esim PCX, että tietäisi, onko itse imagessa vikaa.

Tietysti tossa convertissa auttais, jos kertoisit vähä mitä se herjaa tarkalleen, niin tietäis mistä on kysymys.

Who's a noob? I don't see any...
Senior Member

11 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oikein muistan niin tuo peli ei oikein toiminut kunnolla tuon emun uusimmilla versioilla. Paras toimivuus oli 1.52 (jos muistan oikein).0

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Junior Member

4 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo peli toimii ainakin minulla ihan hyvin, jopa täydellisesti ihan uusimmalla versiolla ko. emusta, että siinä ei pitäisi olla mitään vikaa. Tietty voisi tarkistaa PAL NTSC -jutut, minulla on amerikkalainen versio tuosta pelistä.

zigENi
Newbie
_
18. tammikuuta 2009 @ 01:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mjuu eka levykää ei auennu, ja oon liikentees windows xp:eel.

convertis heittää errorii "The file format is invalid or unsupported."
ku yritän avaa FF9.img tiedostoo.
Mainos
_
__

_
Junior Member

4 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2009 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko olla kyse plugineista? Minulla toimii tämmösillä:
CDrom: ePSXe DCR WNT\W2K core 1.7.0.
Video: Pete's Open GL driver 1.77
Sound: ePSXe SPU core 1.7.0.

Jos on paljo samaa ja ei toimi, nii veikkaisin, että ite imagessa on jotain vikaa. Olisko ollu ripatessa naarmunen levy?

Edit: Nii ja tietty mulla on emun versio 1.70

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2009 @ 10:43

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > epsxe final fantasy ix ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy