User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 11:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > accelero s1 rev2 -- 8800 gt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Accelero S1 Rev2 -- 8800 gt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
markuspaa
Newbie
_
8. tammikuuta 2009 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli mieliteko saada tuo mylly tuossa vieressä hiljaisemmaksi niin ajattelin tuota acceleroa. Tarvitseeko http://www.propelit.fi/product_details.php?p=58 tuommoseen mitään muita tavikkeita kuin mitä paketissa on mukana? Sitten vielä semmosta, että kun mulla on tuommonen E8500 prosessori ja ajattelin laittaa senkin passiiviksi, niin mikähän mahtaisi olla hyvä jäähdytin? Tuota http://www.propelit.fi/product_details.php?p=193 olen itse vähän ajatellut, muuta onko vähän yliampuva? Jos minä jossain vaiheessa innostun kellottelemaan niin sitten saisi tuohon ainakin napattua jäähyn kylkeen, vaikka tuommosen noctuan 120 x 120 x 25 NF-S12-800 mallia niin ja kotelotuulettimet pitää varmaan jossain vaiheessa vaihtaa hiljaisempiin, ajattelin samaa mallia kuin prosessorillekin Mahtaako tuolla noctualla tehdä mitään ja onko kokemuksia hiljaisuudesta?
Senior Member

2 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2009 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Accelero on kuulemani mukaan hyvä ja toimiva ratkaisu, kun siihen laittaa 120mm tuulettimen (Noctua NF-P12 on suht yleinen vaihtoehto vissiinkin)

Lainaus:
Mahtaako tuolla noctualla tehdä mitään ja onko kokemuksia hiljaisuudesta?
Mahtaa ja on. Itselläni on NH-C12P prosessoricooleri, jossa on tuo suosittu Noctuan NF-P12 ropelli ja kohtuuhiljaiselta on vaikuttanut.
markuspaa
Newbie
_
9. tammikuuta 2009 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitetaan tämmöinen jatkokymysys tuosta acceleron asentamisesta. Elikkä tuleeko siinä paketissa kaikki tarvittava mukaan vai pitääkö minun ostaa lisäksi esim lämpötahnaa? Myynti-ilmoituksessa sanotaan, että pakkaukseen kuuluu myös muistipiirien sekä virransyötön jäähdytyssiilit (siis vissiin ne pikkunappulat?), joten sellaisiin ei kannata rahoja vissiin ruveta tuhlaamaan?
Senior Member

6 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2009 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mukaan tulee muistisiilet (8kpl) ja virransyötön siili (jota ei kai tuossa kortissa tarvitse).
Muistisiileissä on sellainen tarrakiinnitys, mutta tahnaa kannattaa ostaa, koska itse grafiikkapiirin ja acceleron väliin paketissa ei ole mitään.
Mainos
_
__

_
markuspaa
Newbie
_
9. tammikuuta 2009 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia paljon vastanneille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2009 @ 11:24

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > accelero s1 rev2 -- 8800 gt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy