Elikkä ostin tänään Sapphire Radeon HD 4870 1GB TOXIC näytönohjaimen, joka on siis tehtaalla kellotettu versio normaalista 4870 kortista. Ja nyt kun on muutkin osat koneeseen tilattuna, niin mietin vaan kun sieltä on nyt tulossa Antec Sonata III -kotelo, jossa 500W virtalähde mukana. Niin riittääkö 500W kyseiseen näyttikseen? Ja jos ei riitä niin mitä haittaa siitä voi tulla? Itse kun olen ihan newbie näiden asioiden kanssa.
Koneen muita osia, jos niillä edes on merkitystä tähän asiaan(?):
Mitä itse osaan sanoa, kun tilasin käytännössä samanlaisen paketin ja aluksi oli tulossa corsairin 450W poweri, niin liikkeestä sanoivat, että kannattaa vaihtaa vähän tehokkaampaa. Ja sitten päädyin tuohon corsairin HX520W, joka oli tosin mielessä jo aikaisemminkin. En sen tarkemmin osaa tuosta Antecin powerista sanoa.
Täältä kun nopeasti vilkaisee, niin pitäisi riittää.
Lainaus:System Requirements
?PCI Express® based PC is required with one X16 lane graphics slot available on the motherboard
?500 Watt or greater power supply with 75 Watt 6-pin PCI Express® power connector recommended (600 Watt and two 6-pin connectors for ATI CrossFireX? technology in dual mode)
?Blu-ray? / HD DVD playback requires Blu-ray / HD DVD drive
?For a complete ATI CrossFireX? system, a second ATI Radeon? HD 4870 graphics card, an ATI CrossFireX Ready motherboard and one ATI CrossFireX Bridge Interconnect cable per board (included) are required.