(2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) Eli olisi tarkoitus hommata vähän lisää keskusmuistia koneessa on nyt kinni (veljen) kampa, tässä on tiedot siihen DIMM1: Melco 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
Mikä olisi hyvä, ja edullinen?
Hmm, tuntuu et mä oon näkymätön täällä afterdawn:in sivuilla, ainaku laitan aiheen, vastaamiseen menee kuukausia tai sitten ei ollenkaan. Onko nää muka niin vaikeata asioita? Tähän ei kyl ole menny niin kauan, vielä. Aattelin vain vähän sanoa ku ei mulla ole montaa viikkoa aikaa, veli vie kamman pois tässä viikonaikana. SItä ootellessa :)
Vastaamisen puute ehkä voipi johtua siitä, ettei tämä ole mikään 24/7 auki oleva päivystys. Sitäkin saa, mutta se maksaa 60?/tunti. Tämä on edelleenkin harrastajien ylläpitämä foorumi, jotka eivät saa rahaa toisia auttaessaan, vaan tekevät sen täysin omasta vapaasta halustaan auttaa toisia tietokoneitten kanssa. Kaikki auttaminen on aina meidän vapaa-ajasta pois. Todella suuri määrä tiedoista ja ongelmista on vieläpä ratkottu aikasemminkin, näitä keskusteluja voi myös etsiä, kerta sellainen mahdollisuuskin on.
----------------------------------------------------------------
1. Ihan perus DDR2 800MHz muistia tuo syö.
2. Kuhan ei laita eri valmistajien tai mallin muisteja yhtä aikaa kiinni, niin kaikki hyvin.
http://www.jimmspc.fi/tuote/AD2800002GOU Tässä halpa, saman taajuuden ja latenssit omaavaa muistia, elinikäisellä takuulla.