Fujitsu Siemensin näyttö väriltään sininen.
|
|
Newbie
|
9. tammikuuta 2009 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli tuossahan tuo otsikossa jo tulikin.
Kone oli huollossa ja vaihdettiin emolevy. Ja nyt kun olen laittanut piuhat kiinni, näyttö on aivan sininen. Siis siten, että selvää saa ihan hyvin mutta sinertää tasaisesti. Näytön asetuksista en sitä saa muutettua. Ikävä katsella kyllä mitään tuon näytön kautta.
Huoltoliikkeessä sanoivat, että näyttö on rikki. Maahantuojalle pitää palauttaa ja odotella korjausta tai uutta.
Olisin täältä vielä mielellään kuullut mielipiteitä, että voiko todella pelkästään olla kyse siitä, että näyttö yhtäkkiä menee sillä tavalla rikki, että sinertää? Ettei käy niin, että tulee uusi näyttö ja sama vika.
Kai liikkeessä tietävät, mutta mutta..
|
AfterDawn Addict
|
9. tammikuuta 2009 @ 22:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile päivittää näytönohjaimen ajurit.
|
Newbie
|
11. tammikuuta 2009 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei näyttänyt auttava ohjainpäivitys, kiitos vinkistä kuitenkin.
Joten kaippa tämä sinertävä näyttöni sitten todellakin on vaihdon tarpeessa. En ainakaan osaa mitään enempiä testailla.
|
AfterDawn Addict
|
11. tammikuuta 2009 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Emon mukana tuli varmasti ajurilevy, asenna ne ajurit uudestaan. Voi olla vika ajureissa, jos näyttö on ehjä ja lähetät sen takuuseen niin tulee vaan laskua. Kokeile kanssa laittaa näytön piuhat uudestaan paikalleen.
|
Newbie
|
12. tammikuuta 2009 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Vein siis tuon koneen huoltoon niin siellä vaihdettiin se emolevy kun totesivat vialliseksi. Ja kun tulin koneen kanssa kotiin, niin sen jälkeen ei ole näyttö toiminut. Itse täysin mitään näistä asioista tietämättömänä ajattelin, että jotain on vialla koneessa, koska niinkin yhtäkkiä lakkasi näyttö normaalisti toimimasta. Painelin ensin koneen kanssa takaisin liikkeeseen ja siellä toimi heidän näyttöön yhdistettynä ihan normaalisti. Sitten taas kotiin ja eikun sinisenä täällä näyttö.
Sitten menin samana päivänä näytön ja piuhan kanssa liikkeeseen ja heidän koneella myös näyttö sinisenä. Sanoivat, ettei muuta mahdollisuutta kuin että näyttö on rikki.
Mä olen niin urvelo näissä asioissa, että huhhuh.
Meinaatko, että joudun maksamaan itse jos näyttö onkin ehjä? No voi sun kele sitten.
En saanut mitään ajurilevyä mukaani.
|
AfterDawn Addict
|
12. tammikuuta 2009 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
On se näyttö rikki kun toisessakin koneessa on sinisenä, takuuseen vaan ja saat uuden tilalle. Pyydä liikkeestä mistä sait uuden emon se ajurilevy, jos tulee ongelmia ja netti ei vaikka pelaa niin saat asennettua uudet ajurit emolle.
|
Newbie
|
13. tammikuuta 2009 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
No aloin sit tänä aamuna vielä rämppäämään tämän näytön paneelin näppylöitä. Ja hoplaa..jotain eri numerovaihtoehtoja antoi ja valitsin toiset lukemat niin se sinisyys häipyi! Miten siellä liikkeessä sitten ajateltiin, että näyttö on kokonaan rikki vai onko se sitten todellakin niin?
Nyt en kuitenkaan ole saanut värejä ihan kohdalleen, vaikka koitan säädellä. Kuva on hirmu tumma, vaikka kaikkea olen kokeillut. Kuitenkin nyt on niin, että kaikki valkoiset todella ovat valkoista! Mutta muuten näyttää vihertävän villisti, heh.
Muistan, että tässä koneessa oli ennen nvidian näytönohjain, mutta nyt katselin tuosta jostain ohjauspaneelin kautta, että olisikin Radeon X1650. Näin ainakin luulisin.
Sitä nyt vielä mietin, että jos parilla näppäimellä sain kokonaan poies sen sinertävänä verhon näytöstä niin oisko vielä jotain koitettavana. Taidan marssia sinne liikkeeseen kumminkin ja pyytää sitä ajurilevyä. Kun en ole edes varma osaanko netistä oikeita latailla.
|
AfterDawn Addict
|
13. tammikuuta 2009 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun päivitit näyttiksen ajureita, poistitko vanhat ennen uusien asennusta? Vanhoista voi jäädä jämiä häiritsemään uusia ajureita ja aiheuttamaan ongelmia. Vanhojen poisto tapahtuu lisää/poista sovelluksella ohjauspaneelista, kannattaa poiston jälkeen ajaa vielä ccleaner rekisterin puhdistus ennenkuin asennat uudet näyttiksen ajurit.
|
Mainos
|
|
|
Siikki
Junior Member
1 tuotearvio
|
26. tammikuuta 2009 @ 11:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Ettet vaan olisi säätäny näytön värilämpötila yms asetuksia väärin?
|