User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 14:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messenger ei suostu kirjautumaan sisään
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messenger ei suostu kirjautumaan sisään
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nnkoo
Member
_
10. tammikuuta 2009 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli päivitin messengerin uusimpaan versioon. Asensi ihan mutkattomasti mutta kun yrittää kirjautua sisään niin mese vaan yrittää kirjautua mutta ei pääse sisään. Mikähän olis vialla.
Senior Member
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katoppa et sul on aika ja päivämäärät oikeessa ajassa :) itse en pääse msn jos päivämäärä ei ole ajantasalla :]

E7200 @ 3.8GHz med Xigmatek HDT-S1283| Abit ip35-e | Gainward 4850 GS | Kingston HyperX 2gb 1066mhz | Antec Three Hundred & Anten Neo HE 430w |320+200gb+1,5TB | LG dvdrw 20x Black | BenQ G2200w | Logitech x-230 |Win xp pro sp3/Windows 7
nnkoo
Member
_
11. tammikuuta 2009 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan oikeeta aikaa tuo tuossa tikittää. Ongelma siis ilmeni kun päivitin ton parempaan malliin. Ennen kyllä toiminu ihan moitteettomasti. Ei ole myöskään siitä kiinni etten osais kirjautua sisään. Sama ongelma muillakin käyttäjillä.
Senior Member
_
11. tammikuuta 2009 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saatko mtn virhekoodia tms?

E7200 @ 3.8GHz med Xigmatek HDT-S1283| Abit ip35-e | Gainward 4850 GS | Kingston HyperX 2gb 1066mhz | Antec Three Hundred & Anten Neo HE 430w |320+200gb+1,5TB | LG dvdrw 20x Black | BenQ G2200w | Logitech x-230 |Win xp pro sp3/Windows 7
anttipii
Newbie
_
12. tammikuuta 2009 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps.. minulla just samanlainen ongelma.

Eli päivitin vanhemman version tähän uudempaan ja sen jälkeen ei ole meseen päässyt kirjautumaan. Olen yrittänyt poistaa asennusen ja asentaa uudelleen, mutta tästä ei ole apua.

Virhekoodeja ei tule.

Eli kun käynistään mesen ja rupee kirjautumaan sisään, niin hetken se kirjautuu ja sitten se lopettaa, ja menee takaisin alku asentoon, eli siihen minne kirjoitetaan sähköposti osoite ja salasana.
Mikäli näihin tietoihin laittaa esim. väärän salasanan sen se kyllä huomaa.
Olen suorittanut mesen oman testiohjelman ja näyttää siltä että kaikki yhteys pelaa, ja portit ovat auki.

Huomenna testailen lisää, mutta olisin kiitollinen jos joku keksii nopeamman ratkaisu. Ei tuo emäntä menetä hermojaan, ku ei mesettämään pääse.
Titanus
Newbie
_
15. tammikuuta 2009 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minullaki on tollanen pikku piru mesessä ja ratkaisua olis tarpeessa tosin mulla tulee virhe ilmotusta ja sitten nakkaa alkuun.

"Pieni titanus jolla on aina ongelmia jaossa"
anttipii
Newbie
_
15. tammikuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos sinulal tämä uusin ja hienoin versio sit?

Mitäs virhe ilmoitusta nakkaa?

Itse tuossa eilen vähän kerkesin testailla, mut en löytänyt kyllä yhtään ratkaisua tähän .. ainakaan viellä.. pakkoko tuo o vanhempi versio asentaa.
nnkoo
Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 01:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti ihan uusin mahdollinen. Ja samanlainen on ongelma.

Tyydyin sitten asentamaan pidgin
Ihan hyvä ohjelma tuokin mutta jos joku keksisi ratkaisun niin olisi hyvä kuulla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2009 @ 18:00

anttipii
Newbie
_
17. tammikuuta 2009 @ 01:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vissiin vika esiintyy vain xp:n kanssa.

Itellä nyt uusin mese ku asentelin vistan koneelle... Pakottaakohan ne päivittelemään ihimisiä uusimpaan käyttöjärjestelmään. heh
Jutka
Newbie
_
18. tammikuuta 2009 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla Vista ja F-Secure (Elisa Tietoturvapalvelu) ja tää uusin hässäkkäversio tästä Live Messengeristä. Ei yhdistä vaan tulee virheilmoitus "Windows Communication Platform lakkasi toimimasta" ja sulkee ohjelman. Ilmoittaa syyksi siis tuon F-Securen. Jos kytken koko hässäkän pois toiminnasta (virusturva + palomuuri) yhdistää nomaalisti, mutta jos laitan takas päälle sama virheilmoitus tulee. Oon tottakai antanut tarvittavat oikeudet ohjelmalle palomuuriin jne. Ei vaan toimi...
citikka4
Newbie
_
24. tammikuuta 2009 @ 01:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jutka:
Mulla Vista ja F-Secure (Elisa Tietoturvapalvelu) ja tää uusin hässäkkäversio tästä Live Messengeristä. Ei yhdistä vaan tulee virheilmoitus "Windows Communication Platform lakkasi toimimasta" ja sulkee ohjelman. Ilmoittaa syyksi siis tuon F-Securen. Jos kytken koko hässäkän pois toiminnasta (virusturva + palomuuri) yhdistää nomaalisti, mutta jos laitan takas päälle sama virheilmoitus tulee. Oon tottakai antanut tarvittavat oikeudet ohjelmalle palomuuriin jne. Ei vaan toimi...
Sama vika Rahikaisella täsmälleen sama. Kokeilin pelkkää palomuuria pois F-securelta. Sepä ei auttanut ainakaan...
jurmukka
Suspended due to non-functional email address
_
25. tammikuuta 2009 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
F-Securen käyttäjät. Ottakaa puhelinverkkoyhteyksien hallinta pois päältä, sen pitäisi auttaa. Sen ei tarvi olla päällä jos käyttää ADSL yhteyttä.
Jos virhekoodi on tämä Error: 8100030d niin täällä on ohjeita ongelman korjaamiseen.

Windows vista home premium. Elisa Oyj 24/1. IE7. HP Pavilion DV6335
citikka4
Newbie
_
26. tammikuuta 2009 @ 01:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"F-Securen käyttäjät. Ottakaa puhelinverkkoyhteyksien hallinta pois päältä, sen pitäisi auttaa. Sen ei tarvi olla päällä jos käyttää ADSL yhteyttä.
Jos virhekoodi on tämä Error: 8100030d niin täällä on ohjeita ongelman korjaamiseen."

Tämähän auttoi Rahikaisella, piti vaan sit tietty laittaa uudelleenkäynnistys. Vielä kun sais Wistan buuttauksen jälkeen Logitechin verkkokameran pelittämään, äänet löytää mut ei muuten tunnsita laitetta. Tai tavallaan tunnistaa, kun lyö usbin kiinni koneeseen, kilahtaa. Kertoo sit että uusi laite löydetty, asennetaan laitteen ohjureita. No seuraavaks ettei sitä ajuria löydykään, laitteen valmistajan sivuille.

Sieltä ajuri, siinä vaiheessa kun laittaa usbin kiinni niin ei noteeraakaan sitä. Tai tavallaan noteeraa, kertoo et uusi laite löydetty, asennetaan laitteen ajureita. No tämä jatkuu tossa edellisessä kappaleessa, Vista keksi ikiliikkujan...
Mainos
_
__

_
anttipii
Newbie
_
26. tammikuuta 2009 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On siinä mesessä vielläkin jotain vikaa, koska itsellä ainakaan ei ole ollut tuota f-securen turva ohjelmemistoa.
Käytössä oli avast + comodo.
Eikä pelittänyt. Mutta kuten sanoin vistalla kaikki ok.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messenger ei suostu kirjautumaan sisään

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy