Hei, minun koneessani on Club 3D HD 3850 näytönohjain, joka maksoi poistomyynnissä (Verkkokauppa) 60 euroa, näytönohjain ostettu.. olisiko 2kk sitten ja toiminut hyvin ja näin pois päin. Mutta, kun se kerran on HD 3850 "vain" niin miksiköhän se maksanee 197 euroa (ainoa hinta) ?
Eli kyseessä siis on myös 256 Megatavuinen näytönohjain.
Täältä löytyy
Pelailen enimmäkseen räiskintäpelejä, kuten Counter-Strike. CS 1.6 pyörii melko kiinteänä 99 FPS:nä. Pelaan myös raskaampia pelejäkin.
Eli tässä on se kysymys: Kannattaako minun siitä huolimatta päivittää koneeni, ja ostaa uusi näytönohjain? Uuden prosessorinkin meinasin ostaa pikku hiljaa. (Melko varmaan Phenom X4)
Tässä vielä koneen kokoonpano: Club 3D HD 3850, Ace 480 W, AMD Athlon 64 x2 6000+, MSI K9A2VM-FD
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Energiz: Hei, minun koneessani on Club 3D HD 3850 näytönohjain, joka maksoi poistomyynnissä (Verkkokauppa) 60 euroa, näytönohjain ostettu.. olisiko 2kk sitten ja toiminut hyvin ja näin pois päin. Mutta, kun se kerran on HD 3850 "vain" niin miksiköhän se maksanee 197 euroa (ainoa hinta) ?
Eli kyseessä siis on myös 256 Megatavuinen näytönohjain.
Täältä löytyy
Pelailen enimmäkseen räiskintäpelejä, kuten Counter-Strike. CS 1.6 pyörii melko kiinteänä 99 FPS:nä. Pelaan myös raskaampia pelejäkin.
Eli tässä on se kysymys: Kannattaako minun siitä huolimatta päivittää koneeni, ja ostaa uusi näytönohjain? Uuden prosessorinkin meinasin ostaa pikku hiljaa. (Melko varmaan Phenom X4)
Tässä vielä koneen kokoonpano: Club 3D HD 3850, Ace 480 W, AMD Athlon 64 x2 6000+, MSI K9A2VM-FD
Mikäs siinä päivität jos on rahaa :)
niin ja tuosta hd33850:n hinnasta, toi tietoasema on ihan persiistä.. niillä kaikkien osien hinnat kusee :) tommosen näyttiksen saa siihen normi kuuteenkymppiin esim. jimmiltä.
Hei voisko joku jelppiä kun aina kun käyn pelaamaan jotain peliä näyttö menee pimeeks ja tulee teksti: No signal ja sit pitää sammuttaa kone virtanappulasta.Näytönohjaimeni on se club3d ati radeon HD 3850 512mb agp versio. Mikä avuksi olen kokeillut monia ajureita mutta ei auta. Minun poweri on kyllä liian pieni (360w) mutta se on riittänyt tähän asti. Iso kiitos nopeasta vastaamisesta.