User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 16:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tiesa ongelmia.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tiesa ongelmia.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 01:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Acer Aspire M3100, jossa on tosi pien koppa. Ostin Nvidia 8800GT:n, Ramia 2gb lisää nyt on 3gb. Nyt ku sitte sain sen GTA IV:n ostin kaiken siihen tarvittavan. Ostin AMD Athlon Dual Core 64 X2 5200 prossun, Ja sen näyttiksen Nvidia Geforce 8800GT:n. Ongelma on seuraava: Mulla on Antecin 350W virtalähde ja näytöohjain vaatii 500W ja Prossu 65W ja kovalevy tarvii kans jtn. En tiiä minkälaise virtalähteen ostan, auttakaa pliis. Lämmötki taitaa olla jonku näköne ongelma luulisin. Everestis ei näy tuol alaal niit lämpöjä ku jtn sähläsin, mutta SpeedFan sanoo toisin:

GPU: 68c Geforce Video Card
Temp1: 50c IT8718F
Temp2: 41c IT8718F
Temp3: 23c IT8718F
HD0: 45c HD0(164,7GB)
Temp1: 48c ACPI
Core: 19c AMD K8
Core: 68c Nvidia Video Card
Ambient: 52c Nvidia Video Card

Tuulettimia on kaks. Joku irto, ja vanha prossu tuuleti puhaltaa näytöohjaimelle. Mutta se vanha prossun tuulettimen vauhti vaihteli, mutta tuo uuden ei, oon sitte iha tyhmä näis jutuis mutta ATK ala tulevaisuutena kyl mä varmaa jonaki päivänä osaan, että voi siltiki kuiteki auttaa. =)

Assasins Creed<3
Junior Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 02:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainii ja se että tuo on idlessä, ja luukku kiinni.
Ku avaa luukun näytöohjaimen lämmöt laskee 60neen, ja prossu 15sta.

Assasins Creed<3
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2009 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, itsekin jouduin saman ongelman eteen, tosin itselläni joku pakettikoneen vanha romu poweri.

Antec Earthwatts 500w luultavasti riittää, tosin olen kuullut, että jotkin 450w riittäisivät, mutta en menisi vannomaan mitkä niistä.

Kovalevyn lämpötila kyllä vähän epäilyttää, kun sen lämmöt on 45 paikkeilla. Itselläni oli myös luokkaa 50 astetta vanhalla pakettikoneen kotelolla, mutta kun nyt sain jouluna lahjaksi Antec Sonata III:sen niin kovon lämmöt laski väh. kymmenellä asteella. Joten tässä kohtaa minä väittäisin, että jos 500w tarpees, ostaa suoraan Sonata III, lämmöt laskee ja tulee uus virtalähde samas.

Tosin suosittelen myös odottamaan jos joku muu pätevämpi ilmaisee mielipiteensä powerista.

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
Junior Member
_
13. tammikuuta 2009 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei eiku tuolla Office Maxissa on joku Antec 500watt luuletko että kestää tuota mun jatkuvaa pelausta? saan tulevana aika aika paljo rahaa se maksais vaa sen 60$ ku asun jenkeis sit ku muutan takas suomee palautan sen ja saan ne takasi ne rahat. =) ja se Sonata III on kovalevy? osaatko hinta haarukkaa arvioida että osais säästää, kiitos =)

Assasins Creed<3
Junior Member
_
13. tammikuuta 2009 @ 02:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai :''D se sonata on kotelo, no ostan sen. Sitte uus emo sen jälkee nii voin myydän ton vanhan koneen =)

Assasins Creed<3
Junior Member
_
13. tammikuuta 2009 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asun Amerikassa nii mun pitää myyä se virtalähde ennen ku tuun. käytän sitä virtalähdettä sen 2v ja sitte onki jo iha huono jo, ku on tullu taas uusia, on tää tietokoneittenki maailma nii loputon. ^^

Assasins Creed<3
Mainos
_
__

_
Member
_
13. tammikuuta 2009 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensinnäkin sä puhut yksin täällä? ja luin kaiken mitä kirjotit ja en ymmärtänyt YHTÄÄN MITÄÄN, kauheaa luettavaa. joten opettele kirjottamaan ja ota asioista selvää niin sun ei tarvitse tulla joka postauksen jälkeen korjaamaan asiaa.
ps. kiva allekirjotus..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tiesa ongelmia.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy