User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 03:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messenger ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Martacan
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2009 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hoi gurut.

Olen kyllä käyttänyt hakua ja löytänyt jotain vastauksia ongelmaani mut kun ei pelitä niin ei pelitä.

Eli WLM lähettää ja vastaanottaa todella hitaasti tiedostoja, jos ollenkaan. Olen yrittänyt puhkoa NAT (tw ea-510 v3) aukot porteille 443, 1863 ja 6891-6900, 6901 käyttäen sekä tcp että udp. Koitin puhkoa myös enemmänkin aukkoja 30000 - 50000. Myös UPnP oli käytössä portille 2400 eikä mitään apua siitä. Nyt olen taas poistanut kaikki nuo porttisäännöt motukan asetuksista.

Oliskohan kellään ideaa mikä mättää. Onko noi ohjatut portit väärät mahdollisesti? Live Messengerin ohjeissa kyllä on että file transfer portit ois TCP 443, 1863 ja TCP/UDP 1025 - 65535, mutta eihän tuossa oo nyt mitään järkeä aukoa kaikkia portteja? Hyviä ideoita otan vastaan ja aloitan puhkomiset alusta, ainoa mikä on tällä hetkellä auki on 1 portti p2p ohjelmalle.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy